Huutonetissä ei tunnu lastenvaatteet menevän kaupaksi..
Huutonetissä ei tunnu hyväkuntoiset/ uudet lastenvaatteet menevän kaupaksi, vai onko joku toista mieltä? Tuntuu, että tosi nihkeästi huutajia.. Onko lama iskenyt huutikseenkin??
Kommentit (19)
Aikoinaan siellä meni vaate kun vaate...nykyään ei mene edes merkkivaatteet halvalla:(
Inhoan kilpailla akkalauman kanssa ylihintaisesta pussillisesta lumppuja.
Inhoan kilpailla akkalauman kanssa ylihintaisesta pussillisesta lumppuja.
Siellä pyydetään liikaa hintaa, piste. Nälkä on kasvanut syödessä, ja kuka maksaisi käytetystä bodysta jossa saattaa olla rasvatahra 5e? On se vaan hemmetti kun ihmiset ei tajua oikeasti hinnoitella vaatteita järkevästi.
Mulla on myynnissä lähtöhinnalla 1€, ei huutoja yhteenkään vaatteeseen.
vaikka olisi fiksusti hinnoiteltu ja siisti vaate ( esim. joku perusbody jossa nukkaa tuskin nimeksikään 1e, siistit farkut 1,5e jne.).
terv. 2nen
huutonetissä, nytkin kaikissa avoinna oleviss kohteissa on huutoja. Kohtuuhintaista espritin ja legon vaatetta.
Itsepalvelukirppiksellä ei taas mene oikein mikään kaupaksi edes lähes ilmaiseksi (siistit henkkamaukan vaatteet 0.20- 0,50 senttiä)
hinta kohdallaan, samoin postarit. Niisäkin on turhaa hintaa joillakin.
Älä odota et viikossa myyt kaiken. Ilmoitukset voi uusia helposti.
Olen saanut kaiken myydyksi mitä olen laittanut ja haluamallani hinnalla.
niin ei kukaan huuda. Muuten postituskulut saattaa olla ikävä ylläri, jos ne kuulee vasta voittohuudon jälkeen.
Ja järkevä pakkaaminen näkyy kyllä postikulujen määrästä. Tuntuu siltä, että kaikki mikä menee helpostikuorissa (ja siitä mainitsee) niin näyttää käyvän hyvin kaupaksi, vaikka joskus 1.60e kirjeet on halvempia kuin 2 euron isot helpostikuoret. Pienet kuoret tosiaan on erinomaisia.
Kumma, että tähän asiaan ostajat tuijjottaa ja aika usein kohteen sepustus jää huonommalle lukemiselle esim. ne tahramaininnat tai nappien puuttuminen ym.
hintavarauskohteet ja sulkee samantien kohteen, jos postikuluista ei mitään käsitystä.
minäkään en huuda kohteita, joissa on hintavaraus (paitsi jotain huonekaluja tms.), enkä myöskään kohteita, joissa postareita ei ole ilmoitettu.
Vielä alkuvuodesta kauppa kävi todella hyvin.Onneksi jo silloin myin tyttöni kesävaatteet.Moni meni tapellen.Nyt kauppa käy nihkeesti,vaikka en korkeita hintoja laita ja tosi hyviä vaatteita ym...myyn.Ja aina pk:t näkyvillä.
Merkkivaatteita tai yleensäkin minulle tuttuja merkkejä voisin ostaa, mutta valitettavasti uudenveroiset tai uudet kelpaavat. Hintaa saa olla noin 20-40% alkuperäisestä.
Saan itse alennusta 20% useimmista merkeistä, joten pienellä alella en käytettyjä/uudenveroisiakaan osta huutonetistä.
Lisäksi on rasittavaa sopia postituksista/noutamisesta jne. Nytkin yksi myyjä ei ole laittanut tuotetta postiin 3 päivään ja toinen ei ole vastannut kyselyyni postikuluista.
tosiaan!
Joskus näkee 6.7 e maksikirjeenä muutaman vaatteen paketin.
Tulisivat varmasti 2x 1.6 e kirjeinä!
Tuollaiset kohteet jätän väliin varmasti.
Samoin jos pakkauskuluja aletaan laskuttaa. Muovipussi on halpa kirjekuori :)
ylihinnoiteltuja. Alesta saa halvemmalla kaupasta kuin huutiksesta postikuluineen.