Uudet always siteet, aivan järkky haju!!
Kommentit (471)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:22"]
Kuka muka enää edes käyttää siteitä.
[/quote]
En kyllä anna omalla tytölle lupaa käyttää tomponeja. Mielestäni tamponit on sama kuin dildo ja vie neitsyyden. Ei kiitos!
[/quote]
Ja sillä immenkalvolla on suurta väliä, koska. ?!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:19"]
Kiva mennä tuollaisella siteellä kesäyössä, kun hameen alta leijailee Always-tuoksu. Tulee muillekin selväksi " Menkat sillä on"
[/quote]
Kohta niitä tuoksuja on varmaan erilaisiakin ja niille annetaan nimiä tyyliin "Tuulahdus kesäyössä". Jouluerikoisuus on piparintuoksuinen.
[/quote]
Piparintuoksuinen! *huutonaurua* :D
Samaa mieltä, kamala haju. Tulee joku liima mieleen. Valitin miehelle et nyt kyl haisee side oudolta, onko mun eritteet muuttanu hajua, mutta fiksuna poikana hän hiffas et se side on hajustettu.
Tämä jetju toimii myös mainoksena. Pakko ostaa näitä siteitä ja testata, haisevatko ne muka oikeasti niin voimakkaasti.
Always silk collection siteissä on pari hajusteetonta vaihtoehtoa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:11"]Seuraavaksi sitten markkinoille tulevat varmaan hajustetut vauvanvaipat. Jenkeissä on vaikea muita löytääkkään, isoista marketeistakaan....
[/quote]
Liberon vaipat..
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:21"]
Hakekaa ihmeessä jotain korvauksia, kaikki jotka olette saaneet ihottumaa tai tulehduksia!
[/quote]
Minun saamassani vastauksessa oli ainakin tarjottu rahallista korvausta (jota en kylläkään ajatellut ottaa vastaan koska en jaksa enää olla tuonne P&G:lle yhteyksissä). Jos siis jotain tulehduksia yms. on esiintynyt, niin kannattaa reklamoida, saatte automaattisessa vastausviestissä luultavasti samanlaiset ohjeet ja vähän rahallista hyvitystä. :) -74/109
Tässä keskustelussa tuntuu olevan mennyt vähän puurot ja vellit sekaisin.
Nuo alwaysin uutudethan ei ole hajustettuja (tai on tai ei), mutta se haju tulee siitä "hajunsitomistekniikasta". En ole itse vielä perehtynyt, että onko kaikki merkin siteet saaneet tämän saman hajunsitoja materiaalin, mutta mainoksesta ymmärsin, että on tuotu erikseen tämä hajunsitoja juttu side käyttöön?.
Sittenhän on toki niitä hajustettuja tuotteita, joissa haju ei ole ollut tuollainen 100m etäisyydelle lemuava.
Tässäkin keskustelussa huomaa sen "hajusteyliherkkyyden", joka on vähintään joka toisella mammalla, vaikka oikesti hajusteherkkyys ei ole niin yleinen, kuin voisi keskusteluista ja ihmisten voivotteluista käsittää.
Kun ajatellaan edes viitisen vuotta taaksepäin, niin kukaan ei puhunutkaan koko ongelmasta. Sitten siitä tuli yhtäkkiä muotivillitys ja jo alkoi hajusteiden kohdalla kuulua köhinää ja kaakatusta, kun päätä särkee ja ja.. samoilta ihmisiltä edelleenkin, joista monesti haistaa, että hajusteita on itsekkin reippaasti käytetty.
Kun on tuotu markkinoille, joku uutuus, joka haisee pitkälle ja pahalle, niin suu vaahdossa sitten huudellaan kaikista miedostikkin hajustetuista tuotteista, kuinka ollaan melkein kuoltu kun on pakettiin koskettu.
Toki nuo hajustetut tuotteet on turhia kemikaaleja iholle, mutta suurimassa osassa se hajuste ei oikeasti ole niin voimakas, että sieltä pöksyistä mihinkään leviäisi.
Ja teille kuukuppi ja kestoside fanaatikoille.
se kuukuppi _ei sovi_ läheskään kaikille. Esim. itselläni on kohdunnapukka niin matalalla, että moinen hökötys, ei edes se pienin edes kuvittele mahtuvani sisuksiini, jos sen saisikin punnerrettua sisään, niin aiheuttaa supistuksia törkkiessään kohdunnappukkaa (sama myös tamponin kanssa).
Ja kestositeet. Ne varmasti on ihan kivoja pienellä vuodolla. Mutta kun vuotaa kuin niagaran putous hyytymien kera, niin haluan nähdä sen rätin, joka imaisee mukisematta ne vuodot, saati sitten säilöä niitä äärimmillään täynnä olevia verirättejä.
Mitään ei minulla ole näitä vastaan, mukava jos jollekkin sopivat. Mutta alkaa tympimään se jatkuva tyrkyttäminen, tajuamatta, että kun ne kertakaikkiaan eivät sovi kaikille, vaikka kuinka olisi itselle kiva juttu.
Te ette ymmärrä, että hajustetut siteet ja vessapaperit ovat luksusta. Niillä saa kylpyhuoneeseen vienon tuoksun p*nhajun sijaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:21"]
Hakekaa ihmeessä jotain korvauksia, kaikki jotka olette saaneet ihottumaa tai tulehduksia!
[/quote]
Minun saamassani vastauksessa oli ainakin tarjottu rahallista korvausta (jota en kylläkään ajatellut ottaa vastaan koska en jaksa enää olla tuonne P&G:lle yhteyksissä). Jos siis jotain tulehduksia yms. on esiintynyt, niin kannattaa reklamoida, saatte automaattisessa vastausviestissä luultavasti samanlaiset ohjeet ja vähän rahallista hyvitystä. :) -74/109
[/quote]
Todennäköisesti sieltä saa sen pari-kolme euroa, jonka sidepaketti maksaa, mutta jos nyt tästä ei rahallisesti paljoa kostukaan, niin onpahan heillä ainakin hommaa lähetellä niitä rahoja kaikille asiasta valittaneille ;)
Onks mussa jotain vikaa ku en haista mitään kamalaa? Toki tuoksuu muttei se mikään oksettava 100metrin päähän haiseva päänsärky tuoksu ole :/
Meille tuli myös se kolmen pakkauksen tarjous miehen mukana. Heti kun ostoskassin avasin, niin ihmettelin mikä hirveä löyhähdys kassista tuli. Ne sidepakkauksethan ne. Olisin jättänyt ostamatta jos olisin itse käynyt kaupassa. Käytin niitä nyt viimeisten kuukautisten aikana vain öisin, sillä tosiaan haisevat niin rankasti, etten muuten pysty käyttämään. Onneksi oli päivän ajaksi vielä kaapissa joitakin entisiä hajustamattomia. Mutta kun ne loppuvat niin sidemerkki vaihtuu. Allwaysia olen käyttänyt jotain ööö... 25 vuotta? Kauanko niitä on kauppojen hyllyillä ollut? Ei pysty enää käyttämään. Mitään iho-oireita minulle ei tullut, mutta haju on aivan kamala vaikka en mikään hajusteyliherkkä olekaan. Vuokkosia oli moni suositellut, pitää kokeilla niitä. Super-kokoisia tamponeita käytän myös, mutta ohivuotoa tulee jo vajaan tunnin päästä ensimmäisinä päivinä (vuoto on todella runsasta). Kuukuppia olen myös kokeillut, en tykännyt käyttää. Kestositeitä en edes voi kuvitellakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:19"]
kuka edes viittii ostaa jotai kalliita always , libresse siteitä? itse ostan s-marketista edullisia rainbow-siteitä ja hyvin ajavat asiansa. ei nuo kalliit minusta ole yhtää ihmeellisempiä, kokeiltu on. turhaa minusta laittaa niihin enenpää , kuin on pakko.
[/quote]
Mun muistikuvani mukaan halvat siteet on sellaisia paksuja mummovaippoja jotka on ilman siivekkeitä (ohivuodot!!!), pysyvät huonosti paikoillaan ja näkyvät möykkynä housujen läpi. Lakkasin käyttämästä niitä heti kun pystyin kun nuorena teininä ne oli se mitä äiti toi kaupasta. Onko ne nyt sitten jotenkin parantuneet?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:36"]
Nuo alwaysin uutudethan ei ole hajustettuja (tai on tai ei), mutta se haju tulee siitä "hajunsitomistekniikasta". En ole itse vielä perehtynyt, että onko kaikki merkin siteet saaneet tämän saman hajunsitoja materiaalin, mutta mainoksesta ymmärsin, että on tuotu erikseen tämä hajunsitoja juttu side käyttöön?.
Sittenhän on toki niitä hajustettuja tuotteita, joissa haju ei ole ollut tuollainen 100m etäisyydelle lemuava.
Tässäkin keskustelussa huomaa sen "hajusteyliherkkyyden", joka on vähintään joka toisella mammalla, vaikka oikesti hajusteherkkyys ei ole niin yleinen, kuin voisi keskusteluista ja ihmisten voivotteluista käsittää.
Kun ajatellaan edes viitisen vuotta taaksepäin, niin kukaan ei puhunutkaan koko ongelmasta. Sitten siitä tuli yhtäkkiä muotivillitys ja jo alkoi hajusteiden kohdalla kuulua köhinää ja kaakatusta, kun päätä särkee ja ja.. samoilta ihmisiltä edelleenkin, joista monesti haistaa, että hajusteita on itsekkin reippaasti käytetty.
Kun on tuotu markkinoille, joku uutuus, joka haisee pitkälle ja pahalle, niin suu vaahdossa sitten huudellaan kaikista miedostikkin hajustetuista tuotteista, kuinka ollaan melkein kuoltu kun on pakettiin koskettu.
Toki nuo hajustetut tuotteet on turhia kemikaaleja iholle, mutta suurimassa osassa se hajuste ei oikeasti ole niin voimakas, että sieltä pöksyistä mihinkään leviäisi.
se kuukuppi _ei sovi_ läheskään kaikille. Esim. itselläni on kohdunnapukka niin matalalla, että moinen hökötys, ei edes se pienin edes kuvittele mahtuvani sisuksiini, jos sen saisikin punnerrettua sisään, niin aiheuttaa supistuksia törkkiessään kohdunnappukkaa (sama myös tamponin kanssa).
Ja kestositeet. Ne varmasti on ihan kivoja pienellä vuodolla. Mutta kun vuotaa kuin niagaran putous hyytymien kera, niin haluan nähdä sen rätin, joka imaisee mukisematta ne vuodot, saati sitten säilöä niitä äärimmillään täynnä olevia verirättejä.
Mitään ei minulla ole näitä vastaan, mukava jos jollekkin sopivat. Mutta alkaa tympimään se jatkuva tyrkyttäminen, tajuamatta, että kun ne kertakaikkiaan eivät sovi kaikille, vaikka kuinka olisi itselle kiva juttu.
[/quote]
Muakin rupeaa tympimään ettei sunkaan kaaliin mene se, että sille hajulle voi oikeasti olla yliherkkä. Mua itseäni rupeaa ottaan hajut henkeen/turpoaa limakalvot/aivastuttaa. Kaikkia näitä kerralla tai vaan yhtä, riippuu hajusta ja etukäteen en tiedä mitä mikin tekee. Eli ne hajut eivät vaan sovi kertakaikkiaan kaikille, vaikka kuinka olisi itselle kiva juttu!!!
En minäkään pysty käyttämään muuta kuin siteitä, mutten jaksa keuhkota muiden käyttämistä tai tuputtamista kuukautissuojista, ihan siksi kun se ei ota mun terveyden päälle.
nro 29, 188 ja muutama muukin
Euroshopper -siteillä mennään jatkossakin, 0.99e paketti.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:18"]
Te ette ymmärrä, että hajustetut siteet ja vessapaperit ovat luksusta. Niillä saa kylpyhuoneeseen vienon tuoksun p*nhajun sijaan.
[/quote]
Meidän kylppärissä ei haise eikä tuoksu eikä lemua. Ihan yhtä neutraalia kuin muissakin huoneissa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:36"]
[/quote]
Muakin rupeaa tympimään ettei sunkaan kaaliin mene se, että sille hajulle voi oikeasti olla yliherkkä. Mua itseäni rupeaa ottaan hajut henkeen/turpoaa limakalvot/aivastuttaa. Kaikkia näitä kerralla tai vaan yhtä, riippuu hajusta ja etukäteen en tiedä mitä mikin tekee. Eli ne hajut eivät vaan sovi kertakaikkiaan kaikille, vaikka kuinka olisi itselle kiva juttu!!!
En minäkään pysty käyttämään muuta kuin siteitä, mutten jaksa keuhkota muiden käyttämistä tai tuputtamista kuukautissuojista, ihan siksi kun se ei ota mun terveyden päälle.
nro 29, 188 ja muutama muukin
[/quote]
Nyt vaikuttaisi siltä että tämä "hajunsitoja tekniikka" on jollain tapaa myrkyllistä. sehän on aiheuttanut haittaa myös henkilöille joilla ei ole minkäänlaista ongelmaa tuotteen hajun kanssa.
onko valmistaja vielä kertonut enempää?
Mulla on tossa toi everydayme sivu auki ja siinä väitetään tuotteiden olevan miedosti hajustettuja. Sopii vaan kysyä että mikä on sitten se normaalisti/voimakkaasti hajustettu, kun näistä miedoista on tullut jo näin paljon kommenttia.
Olen nro 29, joka jo muutama vuosi takaperin huomasi hajun tulleen. Tänään tämä ketju on ollut ylhäällä ja kävin myös tuolla blogissa ja tajunnut nyt että niihinhän on tullut lisähajua. Eli varmaan siihen tuli ensi joku teknologia ja nyt on lisätty hajuteknologian päälle lisähajua. Olen siis viimevuodet käyttänyt Vuokkoset-vaaleanpunaista.
Minäkin kerkesin sieltä alkuteinivuosista - noin nelikymppiseksi käyttää Allwaysiä, eli reilu 25 vuotta. Jos niillä olisi täysin hajustamaton ehkä vaihtaisin takas, koska olin ihan tyytyväinen silloiseen tuotteeseen.
Mutta onhan tämä hyvä asia nyt Vuokkosille, kotimainen, eikös ole? Kannan jatkossa rahani heille ja moni muukin tämän ketjun vastaajista.
Olen samaa mieltä myös siinä, että harvemmin kuukautiset haistaa toisesta kun hygienia kunnossa, mutta nämä uudet hajustetut taatusti paljastaa että on Allways housuissa.
Hienoa keskustelua. No juu, mutta ihan tosissaan: Mie uskon että nuo hajusteet vaan pahentavat kuukautusvuotoa, eli valmistaja takoo tälläkin ideallaan rahaa, kun jokainen siteiden ostaja vuotaakin yllättäen kahta kauheemmin...Hyi kamala. Jättäkää nuo kemikaalein varustetut siteet sinne hyllylle haisemaan, ne kemikaalit menevät kuulkaa sieltä alapään limakalvoista suoraan kehoonne, hyi kamala sentään, kukapa tietää mitä vaikutuksia niillä on. Ikinä en antaisi teinini käyttää niitä.
Kurvasin kauppareissulla sidehyllyn ohi ja mikä odööri siellä lemusi! Ei tarvinnut edes alwaysia ottaa käteen haistaakseni sitä, lemusi jo ihan tarpeeksi kauas. Hyi hitto!