Peruskoulun päästötodistukseni keskiarvo oli 5.7. Arvaa mitä teen nyt!
Eli arvauksia siitä, mihin elämä minua on kuljettanut!
Kommentit (15)
sitten tarkoittaakaan! En työskentele sosiaalialalla, enkä hoitoalalla. En ole toimitusjohtaja myöskään.
T: Ap
Yksinhuoltajaäiti
kotiäiti
maalari
työllistetty
yms
En ole saanut lapsia kovin nuorena.
En ole yksinhuoltaja, kotiäiti osittain kyllä, en maalari, en työllistetty, enkä mitään tähän suuntaan viittaavaa, mitä ikinä sekään sitten tarkoittaa.
Yksinhuoltajaäiti
kotiäiti
maalari
työllistetty
yms
hyvässä asemassa ja hyvällä palkalla
perheyrityksessänne, samalla hoidat lapsianne kotona
Hän on ihan normaalituloinen. "Kutsumusammatissa", joten rahan perässä ei pahemmin juokse.
En siis työskentele hänen, en myöskään kenenkään sukulaisen yrityksessä hyvällä palkalla.
siitä äärettömän kiitollinen. En kuitenkaan ole jäänyt makaamaan varman rahan päälle. Olen siis seurannut polkuani uskollisena. Arvatkaa te mikä se polku on ja mitä etappeja siihen on kuulunut.
olet joko peruskoulun pelkästään käynyt, ehkä oppisopimuspaikan saanut joskus. Tai olit vuosia työttömänä ja sitten hakeuduit kunnallispolitiikkaan. Tai kävit kymppiluokan ja korotit keskiarvoasi ja pääsit jatkamaan amikseen tai lukioon. Tai kävit sen iltalukion ja innostuit matematiikasta ja fysiikasta.
Ei me tiedetä! Kerro edes mikä siinä sun päättötodistuksessasi oli paras numero!
Sitten lähdin yliopistoon opiskelemaan filosofiaa ja nyt olen kirjailija. Lapset kotona, joten osittain olen myös kotiäiti. Niin ja ne opinnot ovat gradua vaille valmiit, olleet jo neljä vuotta.
Mulla oli lukion ka 9.5 enkä minäkään ole ikinä valmistunut. Ja sukukin on köyhää.
ainakin elämä on kuljettanut sinut tänne.
ei keskiarvo ihmisestä mitään kerro.
Sinnikkyys ja kova tahto on se, joka saa ihmisen tekemään kaikkensa päämääränsä eteen.
Mutta arvataan nyt jotain...toimitusjohtaj?
t. toinen surkean keskiarvon omaava ja nyt kaikki ok.