Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle hyvä deitti-ilmoitus !

Vierailija
20.05.2009 |

- 35 v

-tumma, hoikka

-akateeminen, hyvissä hommissa

-iloinen, tulee toimeen hyvin kaikkien kanssa

Mihin olisi paras laittaa ilmoitus ?? (nettiin)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma ja hoikka akateeminen misu hakee seuraa tositarkotuksella. Tisut ja viivapilde löytyy ja olen hyvin iloluontoinen typykkä, tulen siis aivan kaikkien kanssa toimeen. Pane tulemaan niin katsotaan sovimmeko toisillemme!

Vierailija
2/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, parhaat päivänsä jo nähnyt nainen etsii kumppania.

Hoikkana olen pysynyt vaikka ikään kuuluvaa rupsahtamista alkaa jo vähän näkyä.

Olen aina ollut hyvä ja hyvissä hommissa. Akateemisuus auttaa. Toisinaan se on rasite.

Omasta mielestäni tulen toimeen kaikkien kanssa. Tämähän on siis vain oma mielipiteeni.

Mutta se, että tulen toimeen kaikkien kanssa ja olen iloinen ei vaadi sinulta juurikaan mitään erityistä. Olit sitten millainen köriläs tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran laitettiin miespuolisen kaverin puolesta ilmoitus nettiin ja eihän se ollut yhtään "häntä" vaan ihan erilainen kuin mitä hän itse olisi kirjoittanut. Antoi sitäpaitsi miehestä paljon fiksumman kuvan kuin oikeasti olikaan, anteeksi vaan ;)

En tiedä onko deitti.net enää voimissaan mutta vuosia sitten sieltä tuli 8979243 vastausta kun vaan jotain huttua pisti ilmoitukseen.

Vierailija
4/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita siihen kaikki negatiiviset puolet itsestäsi, mutta nimimerkiksi pistät vaan "Nielen", niin johan tulee vastauksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi