Milloin päiväkodin henkilökunnalle lahjat?
Meillä lapsi jää vasta elokuun alussa kesälomalle, joten tätithän jäävät varmasti ennen sitä kukin vuorollaan lomille. Lapsi on päivystävässä päiväkodissa, joten kesän omassa päiväkodissaan, mutta luultavasti vaihtelevälla henkilökunnalla ja ehkä jopa eri ryhmässä... Jos vanhat
Kommentit (13)
sitten ei tarvitse miettiä koska hoitaja jää lomalle
kaksi lasta ja yhteensä seitsemän hoitajaa joista vielä yksi mies. Raahaa siinä sitten jotain Marimekkoa ja Iittalaa kaikille. : )
Kuten joku jo sanoi, ei voi tietää milloin hoitaja jää lomalle ja lisäksi joillain saattaa työsoppari loppua toukokuun lopussa.
Itse ainakin arvostan vaikkapa lapsen itse istuttamaa orvokkia ruukussa, et ei tarvii mitään rahallisesti kallista olla. Sehän se arvokainta on, kun lapsi on itse tehnyt kortin omilla kätösillä tai jos vanhemmilla on oikeasti jotain hyvää sanottavaa, sanokaa se ääneen:) Aika monet muuten tuovat kukkia keväällä, mitä jos toisikin suklaata keväällä, kun sitä taas tulee jouluna paljon:) Ihan vaan ajatuksena:)
t. ope
ja varmaan kesäkuussa jossainvaiheessa annetaan.
päiväkodin kevätjuhlat olivat jo huhtikuussa... Oli joku valtakunnallinen kevättapahtuma...
Juuri sen takia, et tavallaan kevätlukukausi päättyy ja joillain työsopimus päättyy ja hoitajan lomaa et ehkä tiedä.
Pitääkö hoitohenkilökuntaa tarhoissa vielä jotenkin lahjoakin??? Eikös niille kunta kuitenkin maksa palkan?
yksi kiva täti jää äitiyslomallekin.
Ajattelin sitten (kai) kun lapsi jää lomalle, ennen eskaria, että silloin jotain pientä.
on tapana viedä kiitokseksi jotain. Tunteella tekevät, suurin osa. Hoitavat lastasi kuitenkin joka päivä ja tunneside kehittyy:) Ja se palkkahan ei häävi ole.
Pitääkö hoitohenkilökuntaa tarhoissa vielä jotenkin lahjoakin??? Eikös niille kunta kuitenkin maksa palkan?
Toiset haluavat kiittää, että täydellä sydämellään työtään tekevää henkilökuntaa, joiden huomiin on lapsi aamuisin turvallista jättää... Kunta ei paljoa kiittele...
En minä ole tuollaisista ollut tietoinen ollenkaan, hyvä tietää kun tyttö aloittaa syksyllä päiväkodissa...
Eikä jokainen lapsikaan tädeille lahjoja tuo. Osa tuo, osa tuo kortin, jossa kiittelee kuluneesta vuodesta, osa toivottaa viimeisenä päivänä ennen kesälomaa hyvätkesälomat ja sillä selvä. Kaikki ihan yhtä oikeita tapoja. Kukin tekee niin kuin itse haluaa...
Meillä kyllä jokaiselle lapselle jaetaan joulukortit, ystävänpäiväkortit sekä keväisin kesän toivotus kortiti...
siis jos vanhat merkit pitävät paikkansa...
Eli milloin kiittelemme kuluneesta keväästä?