Kuka syö mökkimatkalla 4-6 munkkipossua?
Kommentit (13)
Siis miten kukaan voi syödä ylipäänsä enempää kuin yhden päivässä???
Että syö useamman munkkipossun automatkalla mökille.
Sama kai se mikä. munkki kuin munkki. Ällöttää silti. Todella kaloripitoisia.
Oon vappuna syönyt yhden munkin ja se riittää ainakin toistaseks;)
Mökkimatka on ihan sivuseikka, tarkoitetaan sillä sitten muutamaa tuntia autossa tai viikonloppua mökillä. Aikuinen ei tarvitse noin paljon makeaa ja rasvaa, piti sitten putiikkia tai ei.
Matti Esko Hytösen kanssa, joten eiköhän anneta syödä possunsa..
Nimittäin aiemmin kertoi syövänsä joka päivä ainakin 10 pikku suklaapatukkaa (pätkis,jim jne.)..epistä,miten se on niin laiha:)
mutta täällä aina vääristellään, että muka mökkimatkalla.
On eri asia pitää herkkupäiviä ja syödä toisinaan (vaikka mökkimatkalla) tosi paljon herkkuja kuin syödä säännöllisesti enemmän energiaa kuin kuluttaa. Itse herkuttelen useinkin ja olen hoikahko normaalipainoinen.
Ainakin 3-4 menis helposti, varsinkin jos matka olis jotain parisataa km.
Oon munkkifani.
viime yönäkin näin unta munkeista :D
ison määrän muuta herkkua voisin vetää päivässä ja vedänkin. Mutta koska teen sen vain silloin tällöin , 1-2 kertaa kuussa, olen hoikka. Mulle tulee vain kiukustunut olo jos syön pari palaa suklaata päivittäin. Mielummin syön kerralla niin paljon, että napa tirisee ja sitten taas syön terveellisesti. Tiedän, ettei tollanen ahmiminen ole paras tapa, mutta koska en oksenna, eikä siitä ole mitään muutakaan haittaa terveydelleni (no, seuraavana päivänä on pakki vähän sekaisin), jatkan näin.