Tunteeko joku Katariina Lönnqvistiä? Millainenkohan hän on oikeasti?
Kyse tästä insuliinihoitsusta, joka on tänään tuomittu elinkautiseen.
Kommentit (50)
Toki olen miettinyt minkälainen lapsen tulevaisuus on, perintötekijät ja varhaislapsuuden viettäminen noin ikävässä seurassa.
äitiään vankilassa, mikä on toisaalta hyvä, mutta sitten taas vähän ongelmallista jos äiti saa lapsen manipuloitua puolelleen. Lapsiparka varmaan pää vähän pyörällään.
siis tän hoitsun vanhemmat. En ole yllättynyt.
Äiti asui naapurissamme. En minäkään ole yhtään yllättynyt :(
Olen ollut myös Katariinan siskon kaveri kauan sitten. En ole minäkään yhtään yllättynyt. En yhtään.
"Millainenkohan hän on oikeasti?" No ihan oikeasti hänet diagnosoitiin narsistiksi ja psykopattisia piirteitä omaavaksi ja hän on tappanut ainakin yhden ihmisen. Hän on siis ihan oikeasti sellainen.
siitä perheestä kirjottanutkaan.
t. eka joka vastas niistä tienneensä
p.s. kaikki hämeenlinnalaiset - tai ainakin alueen edes liepeillä asuneet - tietävät kyllä tapauksen.
tiedän äidin mutta tyttärestä ei mitään muistikuvaa, minkä ikäinen tää "shortsihoitsu" on ja millä yläasteella oli? Mietin vaan että olisko olut samassa koulussa.
79 tai 80 syntynyt? varmaan lehdistä selviää.
se on päälle 30, ei se noissa kuvisakaan kovin nuorelta näytä. Joo, ei olla sittenoltu samaan aikaan koulussa, vaikka samssa koulussa todennäköisesti oltiinkin kun samassa kaupunginosassa on asuttu.
Miten mä muistan et se olis yrittänyt tappaa veljensä? Tässä oikeudenkäynnin yhteydessä oli sellainen yksityiskohta tullut ilmi.
Miksi tätä upataan? Tyyppi päätti päivänsä vankilassa hovioikeuden pidettyä elinkautisen tuomion.
Minkälainen perhe hänellä oli? Mietin, että,oliko siskoja tai veljiä?
Äiti ei kykene välittämään kenestäkään, ei edes omasta lapsestaan.
Toivoa sopii, että tuleva huoltaja on "normaali" välittävä ihminen ja ettei äidin tunteettomuus ole jo pahasti vaikuttanut lapseen.