Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesten puheet

Vierailija
18.05.2009 |

Olisi liian suuri petos minua kohtaan. Tunnen itseni, ja tiedän, että en voisi antaa anteeksi ja luottaa taas...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekisitte tilanteessa jossa olisitte vahingossa kuulleet että avo/ avio miehellä on muitakin lapsia kuin sinun kanssa?? jotka ovat saaneet alkunsa kun olette jo olleet yhdessä..

Vierailija
2/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu niin pitkään yhdessä, että jos se olisi tapahtunut seurustelun alkuaikoina, pääsisin asian kanssa sinuiksi kyllä ennemmin tai myöhemmin vaikka käsitys miehestä pitäisi rakentaa uudelleen. Jos suhde olisi tuoreempi juttu, olisin varmaan äärettömän loukattu. En osaa yhtään sanoa silti, lähtisinkö vai en. En vaan osaa nähdä mun miestäni hankkimassa jotain toista naista raskaaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo itsellä myös sama ajatus, täytyy vaan rohkaistua ja kertoa että tiedän asiasta..

Vierailija
4/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin kyllä niin pahasti itteeni, oli lapset sitten saaneet alkunsa ennen mua tai sillon kun on jo oltu yhdessä - pahinta olisi juuri se, että asia on tahallaan salattu multa. eli en tosiaan voi kuvitella, että voisin vielä jatkaa tommoisessa suhteessa, vaikka eihän se ero varmaan mitään kuitenkaan ratkaise.

Vierailija
5/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukeneena on tullut selväksi, että naiset hankkiutuu raskaaksi kenelle vaan joka on tarpeeksi tyhmä vetääkseen paljaalla!

Vierailija
6/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytäntöönpanossa, että miehellä on ollut kaksostytöt toisen naisen kanssa! Tytöt olivat suurinpiirtein samanikäisiä kuin mitä heidän vanhin tyttönsä...että silleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi