Mikä ****u työkaveriani vaivaa? Hän HUUSI minulle, kun pyysin
häntä tuomaan minulle kahviosta jätskin. Hän oli menossa hakemaan itselleen kahvin ja kysyin, että toisitko minulle tullessasi jätskin. Tyyppi HUUSI: "En tuo, hae itte!!"
Jo on.
Kommentit (9)
hakisit itte ne mässys ettei tarvii toisia aina vaivata. Jätät kumminkin vielä maksamatta ainakin joka toisen ostoksesi...
Tuli vaan heti mieleen yks entinen työkaveri joka jaksoi aina huudella toisille, että tuos sitä ja tätä tullessasi.
Mutta ehkä sun työkaverilla oli vaan huono päivä?
Mutta totta kai saatan pyytää toista tuomaan jotain, jos hän on joka tapauksessa menossa kahvioon. Sitä tekevät kaikki muutkin vastavuoroisesti täällä ja hyvin toimii (paitsi tänään).
Ehkä tyypillä sitten on huono päivä.
ap
Mutta totta kai saatan pyytää toista tuomaan jotain, jos hän on joka tapauksessa menossa kahvioon. Sitä tekevät kaikki muutkin vastavuoroisesti täällä ja hyvin toimii (paitsi tänään).
ap
mä olisin halunnut minttupuffetin.... käypäs vaihtamassa se...orja..."
ap
mutta ei kehdannut sitä kertoa.
Tuo työkaverin käytös siis. Ja tästä ketjusta näkee myös ketkä on idiootteja.
Eläkää saatanat vinkuko kun on niin raskasta, kun ei ole turvaverkkoja. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Meinaan nimittäin ihan justiinsa pimahtaa kimittävään työkaveriini täällä ja jo lähes suunnittelin kaikkea mitä seuraavassa kokouksessa annan sen kuulla, jos se jatkaa samaa rataa. Se on hirveä ravaaja, kimittää vaan menemään eikä kuuntele mitä sanotaan, eli aiheuttaa stressiä muillekin jo tyylillään.
Ehkä nyt yritän pitää itseni rauhallisena. Varmaankin sillä sinunkin työkaverillasi oli vain paska päivä, sopii itse kullekin maanantaina.
tai äkillinen sressikohtaus. Toivottavasti hän pyytää sinulta anteeksi. Oletko useinkin häntä vaivannut pyynnöilläsi? Ehkä et ollut tänään ensimmäinen "tuotko mulle samalla..." -tyyppi.