mies joka ei tahdo seksiä..
tai sanoo haluavansa mutta ei koskaan tee aloitetta asian suhteen ja kun itse kyllästyin noin puolivuotta sitten tekemään aloitteita niin vähiin on käynyt toisin sanoen vois sanoa että loppunut koko juttu..
Mä en vaa käsitä miten MIES voi toimia noin, asia ei tunnu häntä häiritsevän millään tavalla. Ennemminkin tuntuu että jää mielellää iltaisin (jolloin ainut mahollisuus seksinharrastamiselle on)kattomaan tv:tä..sieltä tulee aina jotain tosi mielenkiintosta joka on nähtävä....Puhuminen aiheesta ei auta, mies toteaa vaan ettei ole sellainen mies joka vonkaa pillua..(epänormaali!)
....Vituttaa jo niin ettei enää kohta veri kierrä...
Kommentit (23)
...vaan erilaisista ihmisistä. Tarpeet ja halut ei välttämättä ole samanlaiset. Ja jos toinen haluaa vain jouluna ja juhannuksena, se ei kyllä toisesta tunnu "käskyssä tanassa olevalta tinasotilaalta". Nämä asiat tulisi puhua ja yrittää selvittää, voidaanko päästä koskaan kompromissiin. Enkä kuullut kenekään vollottaneen pihdanneensa ja sit kun itsellä tekee ihmettelee miksi ei herukaan.
*Muumi*
Mainitsematta on kaikilta kyllä jäänyt että onko tilanne aina ollut näin vai onko tämä joku uus juttu. Mun on vaikea kuvitella että jo parisuhteen alkuaikoina olis tytöt saanu pamppua jouluna ja juhannuksena. Siinä tapauksessa saa kyllä ihan kattoa peiliin ja miettiä että olikohan ko. uros sittenkään "match made in heaven". Tässä ei välttämättä ole kyse ollutkaan siitä että eka ois itte pihdannu ja nyt ihmettelis että miksei kelpaakaan. Mua vaan ihmetyttää toi "miksei se o valmiina vaikka posliini vilahtaa?!?" asenne.
..kaverisi mukaan, ja yksinkertaisesti ...."miehenkin voi raiskata".. Sen jälkeen kerrot sitten hänelle, että tuollaisia ovat seuraukset jos asenne ei muutu.
Mikäs mittapuu tuo oikein on? Tajusin nimittäin juuri etten varmaan minäkään.