haittaako löysät rinnat
Mua itseäni ärsyttää raskauden ja imetyksen myötä löystyneet rinnat vaikka muuten olen hyvässä kunnossa. kiloja on jonkin verran vähemmän kuin ennen raskautta ja se näkyy rinnoissa...:(
Haittaako tämä miehiä?
Kommentit (17)
On täysin ymmärrettävää, että imettäminen muuttaa rintoja. Tämän kanssa pitää vain oppia elämään.
Olennaisinta on, että halukkuus seksiin säilyy.
Miehet pitää siitä että nainen on ylpeä omasta kropastaan vaikka se oiskin löysä ja kruppunen.
Sitä paitsi rinnat löystyy jokaisella.
Asian kanssa pitää vain pystyä elämään. Vanheneminenkin haittaa. Vaimo ei ole rupsahtaneena yhtä kiihottavan näköinen. Sen kanssa pitää vain oppia elämään ja hyväksyä asia. Rupsahtaminen ei ole millään muotoa positiivinen tai edes neutraali asia.
On täysin ymmärrettävää, että imettäminen muuttaa rintoja. Tämän kanssa pitää vain oppia elämään.
Olennaisinta on, että halukkuus seksiin säilyy.
Kyllä miehen pitää ymmärtää, että lapsen imettäminen vaikuttaa esim. tuohon mainittuun asiaan. Tämähän on kuitenkin ihan normaalia? Eihän mieskään pysy samana vuosien saatossa. Ihmettelen, jos se jotenkin haittaisi.
Kyllä miehen pitää ymmärtää, että lapsen imettäminen vaikuttaa esim. tuohon mainittuun asiaan. Tämähän on kuitenkin ihan normaalia? Eihän mieskään pysy samana vuosien saatossa. Ihmettelen, jos se jotenkin haittaisi.
Alle kolmikymppisistä kollit eivät vain taida tätä vielä tajuta :-D
Nekö eivät enää haittaa, kun itsekin on muuttunut? Tarkoittaako tämä sitä, että ainoastaan hyväkroppaiset miehet ihailee hyväkroppaisia naisia?
Juurikin näin... Kyllähän miehenkin vartalo muuttuu vuosien varrella.
Alle kolmikymppisistä kollit eivät vain taida tätä vielä tajuta :-D
Ole ylpeä rinnoistasi. Niistä näkee että olet äiti..
Jos miehet ei tykkää löysistä rinnoista niin silloin ei kannata niitä siemeniään kylvää..
Niin makaa kuin petaa..
Äitiys! Tuo haastavin ja vaikeimmin saavutettavissa oleva status. Siihen ei kuka tahansä pystykään. Siis lisääntymiseen. Se, että riipparit on pakko hyväksyä ei takoita, että niistä olis pakko pitää. Tai että ne olisivat hienot äitiyden takia. Itse en häpeäisi yhtään olla synnyttäneen naisen kanssa, jolla on samanlaiset kiinteät tissit kuin teininä.
Ole ylpeä rinnoistasi. Niistä näkee että olet äiti..
Jos miehet ei tykkää löysistä rinnoista niin silloin ei kannata niitä siemeniään kylvää..
Niin makaa kuin petaa..
kysymys on, että pitääkö niistä/haittaako ne, niin voi miettiä ensin oman kroppansa kuosia enen kuin alkaa arvostella kumppaninsa veltostuneita rintoja. Kyllä se imetys on kuitenkin niin upea ja tärkeä asia lapselle, että viis pienestä velttoudesta.
n41
ei tarkoita, ettei ne häiritse. Ja edelleen, miksi löysät tissit häiritsee vähemmän, jos miehellä on kaljamahaa ja manboobsit?
kysymys on, että pitääkö niistä/haittaako ne, niin voi miettiä ensin oman kroppansa kuosia enen kuin alkaa arvostella kumppaninsa veltostuneita rintoja.
n41
voi ihailla ja himoita ja rakastaa ihan mitä vaan minkälaisena vaan, mutta jos alkaa AANEEN kritisoida veltostuneita rintoja, niin kannattaa katsoa peiliin ensin itse.
Kuten missä tahansa ulkonäön arvostelussa.
Ilmaisenko mä itseäni jotenkin hankalasti vai onko sisälukutaidossasi jotain vikaa???
kommentit ja mielipiteet vahvistavat päivä päivältä enemmän sitä, etten tahdo ikinä seurustella (saati avioitua) miehen kanssa.
Kiinnostaako miehiä ylipäätään naisessa muu kuin rinnat ja pillu?
ne parhaat palat naisessa, tissit ja pillu. Mutta kyllä joskus eksyy joukkoon sellaisiakin joiden kanssa on ihan mukava keskustella. Se vaan on niin vaikeaa olla, jos puntissa sykkii koko ajan ja tekee kauhea mieli naida ja naida ja tyhjentyä. Mutta kun sen saa tehtyä, niin sitten voi harkita muutakin....
Ei tässä ketjussa ole ollut missään vaiheessa siitä kysymys. Kukahan tässä on urpo?
Ilmaiset itseäsi väärin. Vähän sama kuin kirjoittaisi YO-kirjoituksissa kieliopillisesti virheettömän aineen, mutta täysin asian vierestä.
Löysät rinnat siis häiritsee kaikenlaisia miehiä, huippu-urheilijasta sohvaperunaan. Toinen asia sitten on, häiritseekö se liikaa. Yleensä ei häiritse niin paljoa, että mulkku ei seisoisi. Riipparien omistajan ei kannata kuitenkaan kiusata miestä kysymällä tämän mielipidettä rinnoistaan.
voi ihailla ja himoita ja rakastaa ihan mitä vaan minkälaisena vaan, mutta jos alkaa AANEEN kritisoida veltostuneita rintoja, niin kannattaa katsoa peiliin ensin itse.
Kuten missä tahansa ulkonäön arvostelussa.
Ilmaisenko mä itseäni jotenkin hankalasti vai onko sisälukutaidossasi jotain vikaa???
"Kyllä se imetys on kuitenkin niin upea ja tärkeä asia lapselle, että viis pienestä velttoudesta.
n41
[/quote]
"
jos tissit on täysin tyhjät leilit, ei paljon lohduta että on imettänyt 4 lasta suositusten mukaisesti. hävettää saatanasti olla 25v tyhjätissi!!
vielä kun jaksaisi esittää hyväksyvää kroppaansa kohtaan toistakymmentä vuotta ettei lapset saa vikaa äidin kroppa-mollauksesta.....
kyllä haittaa