Te n.168senttiset naiset....
Mikä olisi/on teidän ihannepaino? Minkä painoisena olette tyytyväinen omaan peilikuvaan?
Minä painan n.74kg ja olisin varmaan tyytyväinen jos painaisin 70kg. 5vuotta sitten painoin 60kg..
Kommentit (69)
Suurin osa painaa kuitenkin 50-60kg.. Minäkin olen raskausaikana ja jälkeen painanu yli 80kg enkä ole pitänyt itseäni lihavana kun kaikki läski oli tasaisesti ympäri kroppaa.
Itsekin 168,5 cm ja painoa nyt n. 68 kg. Kaipaan lähinnä kiinteytystä, viimeisimmästä synnytyksestä 10 kk. Ihannepaino olisi jotain 60-65 kg, nyt se 65 kg tavoitteena ensin.
Itselleni ei ainakaan tuollainen 50+ kg sovi ollenkaan, olisin varmaan tosi oudon näköinen kun en ole pieniluinen ja siro. Ja tällä pituudellahan jo 70 kg ollaan normaalipainon rajoissa.
tSilloin se tuntu sopivalta mutta oon mä ollu aika tikku. Mutta tästä 60kg ei saa antaa mennä ylöspäin.
Ihanne ihanne paino olisi 58, mutta olen realisti ja olisin 60 kiloon tosi tyytyväinen. 60 on jäänyt muutaman kilon päähän kahden raskauden jäljiltä.
Ikää on 34 joten 60-62 kiloa on varsin hyvä. Parikymppisenä painoin 51 kiloa nyt varmaan näyttäisin nälkäkurjelta moisella painolla enkä tähän edes tavoittele.
Muutamia viikkoja sitten painoin 64kg, mutta silloinkin oli jonkunverran ihan selkeetä läskiä, vaikka olen myös melko lihaksikas. Tammikuussa paino oli 76kg... Olisin tyytyväinen ehkä nippanappa alle 60 kilon. Siitä on kyllä aikaa 10 vuotta kun olen sen verran painanut. Enimmillään joku 84kg, kolmen perättäisen raskauden jälkeen.
ja nyt raskauden jalkeen painan 69-70 kg; haluaisin paasta 64 kg joka oli ennen raskautta, se oli mulle sopiva paino.
ja se on täydellinen minulle. Hoikempana katoaa rinnat, lihavampana tulee läskiä lantiolle, mutta yläosa pysyy samana. Naiselliset muodot on hoikkuudesta huolimatta.
Miten muuten täällä monet aina vetoavat kilpirauhasen vajaatoimintaa, että sitä sairastavan on mahdotonta pysyä hoikkana/laihtua? Lähisukulaiseni sairastaa tuota, on sairastanut jo nuoresta pitäen ja on aina ollut hoikka, ja on sitä edelleen päälle viisikymppisenäkin
Olemme siskoni kanssa yhtä pitkiä, mutta ruumiinrakenteeltamme aivan erilaisia. Siskoni ranne on puolta pienempi kuin minulla luitten kohdalta. Hän näyttää hyvältä 55 kiloisena, minä puolestani luurangolta. Peili kertoo enemmän kuin vaaka!
ja siinä ois ollu jokunen puotettava vielä. 56 ois mulle olonakin sellainen optimi.