Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te n.168senttiset naiset....

Vierailija
17.05.2009 |

Mikä olisi/on teidän ihannepaino? Minkä painoisena olette tyytyväinen omaan peilikuvaan?

Minä painan n.74kg ja olisin varmaan tyytyväinen jos painaisin 70kg. 5vuotta sitten painoin 60kg..

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen armoton läski.

Ennen lapsia 55kg ja itseeni tyytyväinen,nykyään kun katson peiliin tunnen silkkaa inhoa.

Vierailija
42/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan n. 59 kg. Lapsia on kaksi ja ennen ekaa raskautta painoin n. 57 kg. Raskauksien jälkeen painoin vähimmillään 56 kg ja silloin monet huomauttivat, että olin liian laiha. Ehkä johtui enemmänkin siitä, etten ollut treenannut ja lihakset olivat kadonneet. Käyn salilla ja jumpissa 3 krt/vko ja olen suht lihaksikas eli jos olisin vähemmän lihaksikas, painoakin olisi varmaan vähemmän. Haluan kuitenkin olla mielummin lihaksikas (siis sillä tavalla sopivasti) kuin 5 kg kevyempi lihakseton. Ikää on 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni aika isona. Yläosa kokoa 40 ei enää mahdu päälle ja on jenkkakahvatkin. En tiedä, kuvittelenko vain itseni isommaksi kuin oikeasti olen. Olin 30- vuotiaaksi asti 50- kiloinen ja mahduin kokoon 34-36.

T: Pieniluinen ja -lihaksinen. Rasvaa sen sijaan löytyy

Vierailija
44/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin lihakseton ja jos painan vaikka vähän päälle 60 kg, niin se kaikki 10 kg on sitten vatsassa pömppönä niin että näyttää siltä kuin olisin raskaana...

Vierailija
45/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 33v.Haluaisin mutaman kilon lisää,varsinkin tuohon etuvarustukseen:)

Vierailija
46/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 67, haluaisin olla 62.

Vierailija
47/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveena ois toi 70-72 kiloa, siihen oisin tyytyväinen

Ikää on nyt 43v

Vierailija
48/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 kg eli muutama liikakilo on jäänyt kolmannen raskauden jäljiltä (vauva on 11 kk). Ikää on 36 v.

Tunnen näyttäväni parhaalta, kun painoa on 62 kg. Jos paino tippuu 60 kiloon tai alle, niin näytän kyllä aivan liian laihalta.

Vierailija
49/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 32 vuotta, lapsia 1 kpl. Teini-iästä lähtien olen painanut 49-52 kiloa (raskausaikaa lukuunottamatta). Tyytyväinen olen.

Vierailija
50/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä 94kg.Tyytyväinen olen 65-70kg.Tosta 65kg en paljoa vähemmän haluaisi painaa

Vierailija
51/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä suvussa on kaikki tikkuja, toki kaikille sitä painoa alkaa kerääntymään joskus 40 v jälkeen ihan luonnostaan. Tai en tiedä tarkkaan milloin. Itse olen 25 ja nyt alkaa huomaamaan ettei ihan kaikkea voikaan syödä ilman, että se jossain ei näkyisi(vaikkakin nyt olen raskaana). Mutta periaatteessa voin syödä mitä haluan :)

Vierailija
52/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

56-57kg olisi ihanne. Nyt onkin menossa parin kilon pudotus, toivottavasti onnistuu nopeasti.

Itse en ole mitenkään erityisen siro, joten tuota alempi paino on jo liian vähän. Rinnat on kadonneet kahden imetyksen jälkeen jo muutenkin, niihin ei lisäkilot auta. Minullakin ylimääräinen kerääntyy vatsalle, ei tisseihin ;)

Liikun paljon, 4-5 krt/vkossa "kunnon" liikuntaa ja siihen päälle työmatkapyöräilyt 56km/vko ja asiointimatkat, puistoilut, metsäretket jne. Painon pitäminen tuossa 56-57 kilon tietämillä vaatiikin paljon liikuntaa, sillä olen melkoinen herkkusuu. Nyt tosin täytyy herkkuja rajoittaa!

Vierailija
53/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ekaa raskautta painoin 64kg ja olin löysä. Lasten saamisen jälkeen sain liikuntakärpäsen pureman ja aloin syömään pääsääntöisesti hyvin ja terveellisesti. En siis ole ollut nuorena hoikka ja plösähntänyt lasten myötä, vaan päin vastoin... Ikää on nyt 29v. ja lapsia siis kaksi.

56-57kg olisi ihanne. Nyt onkin menossa parin kilon pudotus, toivottavasti onnistuu nopeasti.

Itse en ole mitenkään erityisen siro, joten tuota alempi paino on jo liian vähän. Rinnat on kadonneet kahden imetyksen jälkeen jo muutenkin, niihin ei lisäkilot auta. Minullakin ylimääräinen kerääntyy vatsalle, ei tisseihin ;)

Liikun paljon, 4-5 krt/vkossa "kunnon" liikuntaa ja siihen päälle työmatkapyöräilyt 56km/vko ja asiointimatkat, puistoilut, metsäretket jne. Painon pitäminen tuossa 56-57 kilon tietämillä vaatiikin paljon liikuntaa, sillä olen melkoinen herkkusuu. Nyt tosin täytyy herkkuja rajoittaa!

Vierailija
54/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään eniten olla noin 55 kg, pituutta 165.

Vierailija
55/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nyt 70kg, korkeampi kuin koskaan. Alimmillaan aikuisena ollut 48. Tavoite olis nyt 60kg tai hiukan alle.

Vierailija
56/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään eniten olla noin 55 kg, pituutta 165.

Vierailija
57/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteeni on 64kg,joka siis paino ennen raskautta.Ei yhtään alle.Vielä pitäisi 5 kg tiputtaa..stressiä en ole asiasta ottanut,koska kannan ylpeydellä muutamaa liikakiloani.Monta vuotta haaveilin lapsesta ja iloitsen nyt ihan kaikesta mitä pakettiin kuuluu :).Omlla tavallani nautin kun katson peiliin ja näen sieltä synnyttäneen äidin.Vaatekaappiin kurkatessani taas tekis mieli pillahtaa itkuun :D.

Vierailija
58/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v.167cm ja 87kg.Olen nyt rv21.ekaa ku aloin odottamaan painoin 69kg,toista 80kg ja kolmatta 84kg.Kun lapset aikanaan tehty ja kun aikaa itselleni,aloitan taas urheilun tosissani.tasasesti kiloja joka paikoissa,en itsestäni näytä lihavalta.

Vierailija
59/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 35v. ja nyt 83,5kg. Paljon ylipainoa ja jos pääsisin 70kg niin olisin jo tyytyväinen:) Jos siitä vielä putoaisin niin en panisi hanttiin, mutta 70kg riittäisi myös.

Kauhistuttaisi ajatus että olisin 60kg niinkuin monet täällä näköjään ja allekin! Kait tähän pulleuteen on tavallaan jo tottunut sitten. No, onneksi ei muita murheita sitten olekaan ja perusterve:)

Vierailija
60/69 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi paino on kyllä aika hyvä, tosin kiinteytyä voisin jonkin verran. En kovin mielelläni pudottaisi painoani enää tässä iässä 56 kg:hen tai alle sen, koska luulen, että olisin silloin helposti enemmän kuin nyt kuivikkaisen ryppyisen näköinen ja rinnatkin mahdollisesti pienenisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme