Te n.168senttiset naiset....
Mikä olisi/on teidän ihannepaino? Minkä painoisena olette tyytyväinen omaan peilikuvaan?
Minä painan n.74kg ja olisin varmaan tyytyväinen jos painaisin 70kg. 5vuotta sitten painoin 60kg..
Kommentit (69)
ennen raskautta painoin 65kg. sitten kun vauva on syntynyt niin tavoite on n. 60kg
Olisin tyytyväinen jos pääsisin 60 kiloon, joku 55 kg olisi ehkä sellainen todellinen ihanne.
Kaksi lasta ja viimeisin synnytys 1v. sitten. Paino nyt: 58kg, toivoisin olevani 55kg. Ikää 34v.
Paino 65,8 ja ihanne 65,0. Ikää 48, ja tämä nykyinen paino on ollut todella kovan työn takana. Kun saavutan ihanteeni, toivottavasti lähiviikkoina, yritän pysyä siinä lähivuodet. Se tarkoittaa, etten periaatteessa voi enää koskaan syödä enempää kuin 1600-1700 kcal/vrk.
170cm, nyt 69kg
optimipaino 62-64kg
ikää 32v. Kolme lasta. Nyt painan 67 kg, nuorimmaisen synnytyksestä 1,5kk. Ennen raskautta painoin 57 kg, mihin toivon pian taas pääseväni.
Minulle tuo 57-58 kg tuntuu mukavimmalta, painoin saman verran kymmenen vuotta sittenkin. Enimmillään ei-raskaana olen painanut 62 kg, mikä tuntuu jo vähän liialta. Joku 60 kg on vielä ihan ok. Mutta alle 57 kg en haluaisi mennä, sitten on jo aika ruippana, tissit jo tuossakin vaiheessa mennyttä kauraa. En usko kolmannen imetyksen parantavan sitä puolta. :)
ihan tarkkaa painoa en tiedä, mutta kotona vaatteet päällä vaalla noin 51 kg. Kaksi lasta on ja ikää 32 vuotta. Raskausaikoinakin paino on noussut tosi vähän. Satuin vain olemaan sitä onnellista tyyppiä, joka ei liho, vaikka söisi mitä. Ikinä en ole laihduttanut ja liikuntaa harrasta epäsäännöllisesti. En näytä luisevalta, vaikka yleisvaikutelma onkin siro. Olen pääosin tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka imetykset ovatkin vaikuttaneet rintoihin ja alavatsaan on raskauksien myötä jäänyt pieni löysä pömppö. Jos tähän pitäisi ottaa esim 10 kg lisää niin huh-huh....
Jos tiputtaisin 10 kg, olisin tosi tosi tyytyväinen!
.. niin on lihava!
ja ymmärtävät, että joissakin tilanteissa painoa saattaa olla vähän enemmän kuin toisissa. Vaikka asia onkin vain itsestä kiinni, joskus voi olla voimaton parantamaan syömistään tai liikkumistaan. Usein pienet lapset voivat olla se syy.
ihan tarkkaa painoa en tiedä, mutta kotona vaatteet päällä vaalla noin 51 kg. Kaksi lasta on ja ikää 32 vuotta. Raskausaikoinakin paino on noussut tosi vähän. Satuin vain olemaan sitä onnellista tyyppiä, joka ei liho, vaikka söisi mitä. Ikinä en ole laihduttanut ja liikuntaa harrasta epäsäännöllisesti. En näytä luisevalta, vaikka yleisvaikutelma onkin siro. Olen pääosin tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka imetykset ovatkin vaikuttaneet rintoihin ja alavatsaan on raskauksien myötä jäänyt pieni löysä pömppö. Jos tähän pitäisi ottaa esim 10 kg lisää niin huh-huh....
Näköjään makuja on monia. Mä olen 169cm/ 62kg, ollut koko aikuisikäni raskauksia lukuunottamatta ja näytän hyvältä. Jos painaisin 10 kg vähemmän, niin olisin kulmikas. Mutta kai kyse on siitä, mihin on tottunut :)
...ja myös vartalon mallista yms, jopa niistä "isoista luista", joille täällä aina nauretaan. Olen siis tuo 32 v 168/51, enkä tarkoittanut tuolla 10 lisäkilolla muuta kuin itseäni; minulle se olisi liikaa. ennen raskauksia painoin 48 kiloa: aina ja tasaisen varmasti. Minulle tämä on siis luultavasti se "normaali" paino.
Näköjään makuja on monia. Mä olen 169cm/ 62kg, ollut koko aikuisikäni raskauksia lukuunottamatta ja näytän hyvältä. Jos painaisin 10 kg vähemmän, niin olisin kulmikas. Mutta kai kyse on siitä, mihin on tottunut :)
Kuinka geenit vaikuttaa? Te noin 50kiloiset, onko suvunne naiset hoikkia, kuinka kova homma on pitää toi paino? AP
Nuorimmainen vuoden vanha. Painoa tällä hetkellä 54 kiloa ja ihan ok mun mielestä. Olen aina ollut hoikka joten nyt olen oman painoiseni. MUTTA: nainen kun ei ikinä ole tyytyväinen kroppaansa; haluaisin enemmän tavaraa tisseihin ja selluliitista voisin luopua kokonaan.
meidän (lähi)suvussa ei ole ainoatakaan, joka minun silmääni näyttäisi ylipainoiselta. Molemmat mummini ovat toki sellaisen pyöreän ja pehmän oloisia, mutta kun ikään on kohta 90 vuotta, niin hyvä vaan. Äiti on normaalipainoinen. Ikää on yli 60 vuotta. Nuorempana ollut tosi hoikka. Minulla on kaksi sisarta, jotka ovat minua "isompia". Molemmat ovat hoikkia, mutta hieman raskasrakenteisempia kuin minä. Ovat pidempiäkin: toinen on 180 cm ja toinen 175 cm. Äidin puolen tädeissä on yksi joka vastaa ruumiinrakenteeltaan minua. On hieman lyhyempi, mutta vaikka on jo 60 v, niin vaikuttaa "kevyeltä"; ei luurangolta.
Minulla paino pysyy tuossa 50 kilon kieppeillä itsestään. Jos minulla olisi taipumusta lihoa; luultavasti olisin pyöreä, koska syön mitä sattuu (varsinkin herkkuja) ja liikuntaa harrastan vain vähän. Raskausaikana olen painanut enimmillään 58 kg. Tosin vauvatkin ovat olleet aika pieniä; vähän alle 3 kiloisia molemmat.
Kuinka geenit vaikuttaa? Te noin 50kiloiset, onko suvunne naiset hoikkia, kuinka kova homma on pitää toi paino? AP
168cm ja paino 59kg..yritän pitää painon tässä,mutta en kyllä ole omasta mielestä mitenkään hoikka..ylimääräistä ois kyllä..62kg olen jo kyllä aika tuhti..
ikää 30-vuotta
Olen 167 cm pitkä ja painoa on 70 kiloa. Haluan päästä tuonne 62-64 kiloon.
Mutta taas, viime kesänä olin 35 kiloa lihavampi joten en nyt niin hirveästi valita.
Pesunkestävä läski. Vituttaa olla läski. En tahtoisi olla läski.
Lisäksi jotkut voivat olla vähän kateellisia ja pelkäävät, että tulet liian hyvän näköiseksi. :)