laihduin 17 kiloa 4 kk:ssa ja söin mitä huvitti, jopa suklaata ja pizzaa
kaiken pointti oli siinä että laskin kalorit joka pv - enkä ylittänyt 1900kcal. Jos oli treenipv 2200kcal. Jos söin pizzan en syönyt sinä pvnä oikeastaan muuta. Näin meni tosi hyvin, siitä 3v nyt aikaa ja 14 tullut takaisin. Nyt aloitan huomenna saman jutun.
Kommentit (9)
jos siis ymmärsin oikein että 14 kiloa on tullut takaisin ja 17 lähtenyt... pahimman sorttista jojoilua, terveydelle kaikkein haitallisinta ja tulokset lähes plus miinus nolla. Muuta elämäntapojasi, älä laihduta.
onko se siis se, mitä kuluu vrk:ssa vaikkei tekisi mitään?
mutta mä en laihtuis millään tuolla 1900 kalorilla. En laihtunut edes 1000 kalorilla. Painoi alkoi tippua vasta kun tiputin 500-600 kaloriin:( Sitten tippui 12 kiloa 3 kk:ssa.
onko se siis se, mitä kuluu vrk:ssa vaikkei tekisi mitään?
kyllä, esim. minä painan 77kg, peruskulutukseni on 1800kcal. eli jos syön tuon 1800kcal en liho enkä laihdu.
karppaamallakin laihtuu, vaikka kalorit olisivat 2000 tietämissä joka päivä
Joku isokokoinen toki voi laihtuakin, mutta en minä ainakaan. Mun peruskulutus on 1400, joten tolla kalorimäärällä kertyy ihan kivasti lisäpainoa..
karppaamallakin laihtuu, vaikka kalorit olisivat 2000 tietämissä joka päivä
Joku isokokoinen toki voi laihtuakin, mutta en minä ainakaan. Mun peruskulutus on 1400, joten tolla kalorimäärällä kertyy ihan kivasti lisäpainoa..
putoo jos syö kaloreita alle peruskulutuksen..