Botoksista, miten tunnistaa, jos sitä laitetaan maltillisesti?
Täällä aina joku sanoo, että tunnistaa muilla botoksin käytön, jos itsekin käyttää. Mutta mistä sen tunnistaa? Itse en käytä, mutta tunnistan vasta muuttuneet vahakasvot somessa, joilla iso muutos, eikä aina kovin onnistunut.:)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Siitä että otsa tai kulmakarvat ei liiku ilmeiden mukana.
Tuo on se perus, jotka kaikki tietää ja varmaan osaa katsoa, mutta kuvasta hankala päätellä tuotakaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos laitetaan maltillisesti niin liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kyseessä ei ole maltillinen botox. Sellaista ap peräänkuulutti.
En mä ainakaan tunnista eikä mustakaan tunnista.
Minulle on laitettu kolme kertaa eikä sitä mistään tunnista. Otsani ja kulmani liikkuvat kyllä. Sibeliusrypyt madaltuivat, mikä on tavoitteenakin. Kyllästyin siihen, että ne olivat niin syvät, että meikkivoide kerääntyi niihin.
Tuolla katukuvassa on paljon ihan tavallisia naisia, joille on tehty pistoshoitoja, eikä sitä kukaan huomaa. Meidän pikkukaupungin botoxhoitajat ovat yleensä varsin varattuja.
Ei näe mistään jos on tehty harkiten
Sekoitatko nyt täyteaineet ja Botoxin? Täyteaineet on helpompi huomata, etenkin huulissa, mutta Botoxiin juuri kukaan maalliiko ei osaa kiinnittää huomiota.
Ankkahuulet tunnistaa aina, oli täyte mitä hyvänsä 😀
Vierailija kirjoitti:
Ankkahuulet tunnistaa aina, oli täyte mitä hyvänsä 😀
Keskustelun aiheena on botox, joten huulet ei liity tähän mitenkään.
Mä en ole koskaan saanut kunnolla rypistettyä otsaani. Yhä rypytön ja ikää on 50v. Lievä sibeliusryppy on kyllä. Ei siis botoxia.
Ilmeet rajoittuu. Hymyillessä tai nauraessa naama melko koominen.
Ei sitä huomaa kunnolla, nykyään tehdään hyvin luonnollisia hoitoja. Olen huomannut pelkästään silotellusta otsasta.
Mistäs te tiedätte sanoa huomaako joku vai eikö? Kyllä kuvistakin huomaa, kun vierekkäin on kolme henkilöä ja kahdelle tulee otsaryppyjä ja kolmannelle ei niin minkäänlaisessa virnistyksessä.
Mutta joo. En yleensä kiinnitä hirveästi huomiota, joten minulta nyt ainakin menee suurin osa ohi. Vain noihin kun yksi näyttää siloitetulta muiden normaalien vierellä.
Ikääntyessä joutuu ottamaan täyteaineita lisäksi, koska botoksi lamauttaa lihaksia, nahka alkaa ennempi roikkua. Tuosta lähtee helposti kierre muihin täyteaineisiin, joillakin vanhemmilla naisilla on sellainen muhkurainen kieronaama kun hymyilee ja kulmakarvat ovat eritasolla. Lopulta se kasvojen luonnollinen lihaskoordiaatio katoaa.
Jos botoxia on käytetty hyvin maltillisesti, sitä ei huomaa yhtään mistään. Mikäli käyttö karkaa lapasesta, se paistaa kyllä silmille esimerkiksi kasvojen ja kaulan ihon ryppyjen epäsuhtana. Myös mun ikäiset (n. 25 v) naiset käyttävät runsaasti botoxia. Mua sen pitkäaikaisvaikutukset pelottavat, koska se lamaa lihasten toimintaa:(
Botoxilla hoidetaan myös monia sairauksia. Esim bruksismia ja migreeniä. Eli aina botox pistosten tarkoitus ei ole edes silottaa ryppyjä.