Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalle ekat hampaat - imetys ei onnistu

Vierailija
17.05.2009 |

Eli jatkuvasti puree ja riuhtoo samalla. Imetys on vähentynyt aika paljon tästä syystä. Kuinka olette saaneet jatkettua imetystä hampaiden tulon jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintakumia. Ei ainakaan ihan niin kipeästi tunnu ne hampaat.

Vierailija
2/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä ainakin annan synninpäästön, jos joku tahtoo tuon takia imetyksen lopettaa kun vauva on jo kuitenkin aika iso.

Itse imetän 1-v 1kk ikäistä, ja viikon sisään aion lopettaa. meilläkin on jonkin verran tuota puremista, ei tosin enää juurikaan, mtuta jossain vaiheessa vauva sitä aina kokeili. Mä siitä vähän älähdin, ja kurtistin kulmia vauvalle, joka syvästi siitä kyllä aina loukkaantui reppana... Uskon että aika se kuitenkin asina hoiti, eikä tuo mutristelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee lopussa, voit lopettaa imetyskerran siihen kun puree/ repii. jos taas imetyksen alussa, niin vauva yrittää saada herumista aikaan, silloin kannattaa pumpulla tai käsin tai lämmöllä tai jotenkin saada herumisen aikaiseksi ennen imettämistä.

Vierailija
4/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu järjettömästi! Oma vauva nyt 9kk ja vasta nyt keksinyt ruveta silloin tällöin puremaan (vaikka kaikkea muuta pureekin). Todellakin, vaan pari kertaa on purrut, mutta pari lisää ja lopetan imetyksen siihen (hampaita on sekä ylhäällä että alhaalla).

Mun vauva innostuu selvästi puremishommista, kun on jo tyydyttänyt maidontarpeensa. Nyt olen tosi valppaana ja kun kerran irrottaa suun rinnasta, en helposti anna sitä enää uudelleen suuhun vaan jotain muuta syötävää. Kantsuu siis imettää ensin ja antaa sitten vasta muuta ruokaa, niin että vauvalla on varmasti kova nälkä kun imee.

Onnea: )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi