G: Mikä on kotikaupunkisi ja sen pahimman slummilähiön nimi?
Kommentit (101)
http://www.02.fi/omat+kartta/145389714
Eikös tuo ykköstie ole jo pitkään mennyt Lohjan ohi pohjoispuolitse?
kuule Pupuhuhta (ja Kuokkala, minkä joku tuolla aiemmin mainitsi) ovat molemmat aika kaukana slummista. Se, että niissä asuu mamuja, tekee niistä ilmeisesti slummin? Muistanpa, että ihan Jyväskylän keskustassakin on ammuskeltu. Onko sekin sitten slummi?. Tottakai, jos jossain ammutaan, siitä on monta päivää juttua. Tekeekö se koko alueesta "slummin", jos pari mannea ampuu toisensa?
Jos Jyväskylästä pitäisi joku huono paikka sanoa (ei slummi kyllä tämäkään), sanoisin Kankitien. Sinne en välttämättä yksin menisi.
mietin minäkin ex-opiskelijana miksi Skinnarilaa mollataan. olen asunut niiden vuosien jälkeen monessa paikassa eikä Skinnarila ole mikään slummi. ainakaan silloin.
asuin pähkinärinteessä ja se ihana alue. Myyrmäen seutu tosin oli toista maata...
Kuopiossa
pahimmat alueet ovat Rypysuon ja Petosen kerrostaloalueet
vaan Nurmijärven kunnan yksi taajama, vaikkakin kauhea sellainen, ruma kuin apinan ahteri
Voisi siis vastata, että Nurmijärven Klaukkala
48, ihanko tosissasi väität Klaukkalan Mäntysaloa slummiksi :D Oijoi, on sitten tainnut paikat muuttua siitä kun oon siellä viimeksi käynyt. ;)
Eihän Klaukkala ole edes kaupunki. Vitsit, yks pieni käpykylä vaan.
T: 17v Klaukkalassa asunut.
Meillä tontti Tanssikalliossa 950 neliötä ja rajoittuu metsään, eipä voisi paremmin asiat olla :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2009 klo 09:09"]
.
[/quote]Katsopa itä-helsingin hintatietoja asunnoista kuten Kulosaari, Jollas, Aurinkolahti, Marjaniemi, pystytkö ostamaan?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2009 klo 19:51"]
ja se oikeasti täyttää slummin tuntomerkit rättipäineen
[/quote]Meri-Rastilassa kerrostaloja, Rastilassa on myös omakotitaloja, rivi ja paritaloja ja uusia kerrostaloja.
Olen nähnyt todella oikeeta slummia, tosin junan ikkunasta kun menin Kairosta Aleksandriaan niin jossain kohtaa oli todella slummia. Suomessa ei ole aitoa slummia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2009 klo 19:51"]
ja se oikeasti täyttää slummin tuntomerkit rättipäineen
[/quote] Pahempia suomalaiset on, ne jotka juopottelee ja räyhää ja kuseksii nurkkiin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2009 klo 18:08"]
mutta varmaan sitten kun ollaan jossain 50 neliön tonttikoossa, niin sitten se voisi olla yksi kriteeri. Suomessa kun monella on on usean hehtaarinkin kokoinen "tontti".
[/quote]Vuosaaressa jo metroasemalla poistetaan juopot jonnekin. Ei pahemmin näy juoppoja Columbuksen alueella ja oon asunut jo yli 11 v. Hyvä paikka asua.
Heinola, Tommola ja Mustikkahaka
[quote author="Vierailija" time="17.05.2009 klo 09:09"]
.
[/quote]
Ilmeisesti olet Espoolainen?
Turku: Varissuo, Runosmäki, Halinen (tää tosin ei niin paha kun on paljon opiskelijoita ja omakotitalojakin, mutta en sinne muuttaisi)