Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticket2heaven, Katvig, MeToo: KOKOAPUA, kipeasti tarvitsen

17.05.2009 |

Ulkomaan mamma pyytaa apua, jos joku jaksaa vastata. Herasin vahan myohaan naihin suomi-kesavaateasioihin ja kysyisin enemman tietavilta

Ticket2heaven vaatteet, muistan lukeeneeni, etta ovat runsaita mitoitukseltaan. Etsin sadeasua hyvin hoikalle kukkakeppimaiselle 2,5v, joka on vain noin 85cm pitka. Kannattaako ottaa 80 vai 86cm? Kasvunvaraa ei tarvitse olla... En ole loytanyt T2H:n kokotaulukoita mistaan netista.

Etsin 9 kk vanhalle tytolle (huhtikuussa 71cm) myos sade/valikausihaalaria. Olen loytanyt vain kokoa 74cm (en siis pienempaa) Katvig ja MeToo. Ovatko runsaita mitoitukseltaan? Olen joskus ostanut esikoiselle MeToon vaatteita ja muistaakseni olivat kapeita, ainakin puserot. Katvigin kokotaulukon loysin netista! Hyva Katvig!

toivottavasti saisin apua, etteivat nettiostokset mene ihan metsaan, ei ole aikaa ja mahdollisuuksia alkaa muuttaa kokoja....

KIITOS etukateen, ei tartte mittailla vaatteita, oma mutu-tuntuma kokemuksen kanssa riittaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat kaksi osaisen Ticketin asun niin ottaisin 86cm. Tuo 80cm on varmasti teille jo pieni. Minulla on saman ikäinen ja hoikka (vähän kyllä pidempi) ja rubber rainista (fleecellä) on käytössä 92cm. Sen sijaan plain rainia kun testaisin niin 92 tuntui isolta (housut) joten tuo 86 olisi varmaankin hyvä. Jos otat haalarin niin tämän vuoden mallista pitää varmaankin olla 86cm.

Katvig on ainakin haalarissa niskahaara mitaltaan "pienehkö" joten 74cm olisi varmaan hyvä. Tai riippuu siis lapsesi mittasuhteista. Samaa sanoisin me too:sta josta tosin käytössämme on ollut vain sellainen kumihaalari. Se ei ollut mitään jätti mitoitusta.

Hyviä shoppailuja ja tervetuloa Suomeen!

Vierailija
2/3 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa tosi kiva nahda, etta joku jaksoi vastata.

Mun tuurilla naille ei sitten ole kayttoa, vaan Suomessa on joku mega hellekesa ;-), mutta ei uskalla jattaa ostamatta, jos taivaalta tuleekin "rantaa ja lampotila 10C..."

Mukavaa kesaa sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Katvigin haalari on minusta tosi pientä mitoitusta. Meillä on 80cm haalari vajaa 70cm pitkällä, kylläkin pitkäselkäisellä, lapsella ja niska haara on sopiva.. Lahkeet on käännetty kerran ja hihoja sitten enemmän. Toivottavasti menee vielä elo/syyskuussa, vähän kyllä epäilyttää. No jospa poika kasvaisi seuraavaksi enimmäkseen raajoistaan, niin mahtuisi. Muuten kyllä hyväntuntuinen haalari!