Euroviisukeskustelu
tänne niin ei tarvi miljoonaa ketjua avata.
Kamala kun toi Kreikan kaveri on limanen.
Kommentit (16)
"Kreikkalainen jumala" v*tun Ken-nukke hyppimässä täysin tyhjänpäiväistä biisiä catwalkilla.... Islannilla ihana jääkuningatar ja delfiinit hyppivät taustalla... ei juma, miks mää katon tätä TAAS...
Venäjän lyylillä on tainnut jäädä yökkäri päälle ;)
Mun veikkaus on et Suomi on about 18.
napaansa vilautellen..vaikka komea mieshän hän on, mutta mutta..
komistuksella on liian ohuet jalat ja liian lyhyet housut, muuten hyvä esitys...
Tähän asti esiintyneistä mun suosikki on Ruotsi,noloa myöntää...
mä en vaan ymmärtänyt sitä kertosäettä, että miksi se piti laulaa korkealta kun se ei sopinut siihen kappaleeseen lainkaan.
Muuten oli kappale tosi hyvä, mutta kertosäkeen lauluosuus oli pettymys..
ihan on kyllä taso huono tänä vuonna viisuissa....
Norja on aika selkeä voittajaehdokas, mutta ei silti kummoinen kappale ole niin kuin muutkaan..
melkein tuli itsellekin kyyneleet silmiin.
t. 6 (se joka tykkäsi Ruotsin biisistä)
ja Venjän biisi ja tulkinta oli myös hyviä. Waldo tulee viidenneksi viimeiseksi (sitä huonompia olivat Moldovia, Ukraina ja pari muuta Balkanin maata)
[iMinä taas olisin Ruotsin esityksestä jättänyt vain ne korkealta lauletut jäljelle... : )].
[/quote]
mulla taas tosiaan meni ohi se kertosäe, kun ei tiennyt enää millä kielellä se laulaa ja tekstitys tuli selvällä suomen kielellä ja yritin ajatella ja katsella josko se enkuksi laulaisi... :P
mutta oli hauska hoksata, että joku tykkäs just siitä kohdasta mikä meni itsellä ihan ohi :)
t. 11
vähiten paskaa) en osaa sanoa, mutta Kreikka oli kyl pohjanoteeraus ja äijä pelle.
melkein tuli itsellekin kyyneleet silmiin.
t. 6 (se joka tykkäsi Ruotsin biisistä)
samaan fiilikseen kun Norjan karsinnoissa. Mutta kyllä se silti on mun suosikki.
Mun inhokkeja on Kreikka ja Ukraina. Suomen esitys sai aika viileän vastaanoton.
Venäjän show oli mahtava. Se missä oli vettä katossa ja ihmisiä siellä "uimassa".
Norja voittaa ja se on jo varma.
ESCtodayn nettisivun suuressa äänestyksessä Norja selvisi voittajaksi suurella erolla. Turkki ja Kreikka seurasi perässä. Tämä sivusto on tiennyt voittajan viitenä viime vuotena aina etukäteen.