Mikä on teidän mielestänne sellainen normaali BMI?ov
Siis sellainen että olet normaalipainoinen, ja tiedän siis kyllä että mikä se virallisesti on, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä, mitä itse ajattelette.
Itse ajattelen että noin 18-21 tai ehkä 22 asti, riippuen vähän ns. "ihmisen koostumuksesta". :)
Kommentit (6)
olen aina ihmetellyt kuinka lihavuus on kuitenkin hyvaksyttavaa noissa bmi laskelmissa.
24 taitaa olla normaalipainon raja, ja jos itse painaisin niin paljon, että BMI olisi tuo, olisin kyllä todella läski, vaikka olenkin lihaksikas.
Mulla se on noin 59-60 ja pituus on 168. Laskekaa siitä se BMI, liekö jotain 21-22 luokkaa? Mutta ei isompi BMI tarkoita välttämättä lihavuutta. Toiset naiset ovat lihaksikkaampia. Joku jonka BMI on vaivaiset 18 voi olla löysempi rakenteeltaan.
vastauksen jalkeen menin ja testasin olin bmi 20.5. tunnen olevani lihavampi kuin tuo.
että mikä on se missä on hyvä olla. Kun väitetään että 20-25 olis normaali, niin herrajestas jos olisin 25 niin tuntisin itseni ihan plösöksi enkä kehtais lähteä mihinkään! Nyt indeksini on 19,3 ja tarkoitus on saada vielä n. 2kg pois, ku kyllä minussa mielestäni sen verran ylimääräistä vielä on.
ap
Olen itse tällä hetkellä 22,7 ja mielestäni ylipainoa on.. Siis toki ymmärrän, että en ole lihava, mutta en tunne oloani hyväksi tässä painossa. Viisi kiloa pois.