Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet viimeksi ostanut itsellesi vaatteita?

Vierailija
15.05.2009 |

Mä pari pitkähihaista t-paitaa joskus tammikuussa halvalla veromodasta. Ja kävelykengät varmaan viisi vuotta sitten :((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysvaatteita huuto.netistä. uusia joskus joulu-tammikuussa.

Vierailija
2/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin uuden takin, edellinen vuodelta 2002. Tätä ennen ostin t-paidan hulluilta päiviltä ja sitä ennen jotain varmaan joulukuussa. Eli aika harvoin ostelen itselleni mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko jotain pientä. Odotan, et tää imettäminen loppuu ja pääsee shoppaan alusvaatetusta ( :

Vierailija
4/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin saman t-paidan neljässä eri värissä. En ikinä tee niin, mutta nytpä tein, kun kerrankin löytyi neliskanttisella pääntiellä. Sellainen on ihana, ja harvoin tulee vastaan.

Vierailija
5/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna siellä on kaikki vaatteet, kengät jne. eurolla ;)

Vierailija
6/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin just mun näköisiä ja kokoisia vaatteita (ja vieläpä kevät/kesävaatteita!) ja kaikki puoleen hintaan! Innostuin ehkä vähän liikaakin. Mutta edellisestä kerrasta onkin sitten ainakin puoli vuotta...

Vierailija
7/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää sitten huutiksesta äitiyspaidan (käytetyn), viikko sitten kolmet äitiyshousut (Stockalta ja Hennesistä). En joka viikko osta, mutta kyllä kuukausittain jotakin. Ja mielestäni ostan tosi vähän vaatteita, kun vertaan sisareeni tai useisiin ystäviini.

Vierailija
8/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein itselleni, haluan olla nätti ja mieheni silmissä tyylikäs

Vierailija
9/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin alusvaatteita alennusmyynnistä, kympillä sai aika monet.

Mutta sitten olen ostanut kankaita, joista teen itse vaatteita, aika lailla sen jälkeen, lasketaanko nekin tähän mukaan?

Vierailija
10/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän läjän kesävaatteita henkasta:D sen kunniaksi että olen laihduttanut raskauskilot pois. Puolustuksena voin sanoa että myin ensin huutiksessa mammavaatteet ja muut isoksi jääneet pois ja lähdin shoppailemaan niillä rahoilla:P

Vierailija
11/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin vaki liikkestäni kaksi ihanaa tunikaa ja sain toisen puoleen hintaan ihan vaan siksi että olen vakiasiakas.

kenkäkaupasta ostin 4paria kenkiä kerralla kun oli hyvät alennukset remontin takia. kenkiä olen viimeksi ostanut halppiskaupasta edellisten hajottua..

täytyy nyt ostaa tarvittavia kun hoitovapaalla ei sit enää ostella..

Vierailija
12/12 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen huutonetistä. Viikko sitten ostin karonkkamekon ja huutonetistä paidan ja boleron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä