Koska olet viimeksi ostanut itsellesi vaatteita?
Mä pari pitkähihaista t-paitaa joskus tammikuussa halvalla veromodasta. Ja kävelykengät varmaan viisi vuotta sitten :((
Kommentit (12)
Tänään ostin uuden takin, edellinen vuodelta 2002. Tätä ennen ostin t-paidan hulluilta päiviltä ja sitä ennen jotain varmaan joulukuussa. Eli aika harvoin ostelen itselleni mitään.
Joka viikko jotain pientä. Odotan, et tää imettäminen loppuu ja pääsee shoppaan alusvaatetusta ( :
Ostin saman t-paidan neljässä eri värissä. En ikinä tee niin, mutta nytpä tein, kun kerrankin löytyi neliskanttisella pääntiellä. Sellainen on ihana, ja harvoin tulee vastaan.
huomenna siellä on kaikki vaatteet, kengät jne. eurolla ;)
Kerrankin just mun näköisiä ja kokoisia vaatteita (ja vieläpä kevät/kesävaatteita!) ja kaikki puoleen hintaan! Innostuin ehkä vähän liikaakin. Mutta edellisestä kerrasta onkin sitten ainakin puoli vuotta...
päivää sitten huutiksesta äitiyspaidan (käytetyn), viikko sitten kolmet äitiyshousut (Stockalta ja Hennesistä). En joka viikko osta, mutta kyllä kuukausittain jotakin. Ja mielestäni ostan tosi vähän vaatteita, kun vertaan sisareeni tai useisiin ystäviini.
Ostan usein itselleni, haluan olla nätti ja mieheni silmissä tyylikäs
ostin alusvaatteita alennusmyynnistä, kympillä sai aika monet.
Mutta sitten olen ostanut kankaita, joista teen itse vaatteita, aika lailla sen jälkeen, lasketaanko nekin tähän mukaan?
Hirveän läjän kesävaatteita henkasta:D sen kunniaksi että olen laihduttanut raskauskilot pois. Puolustuksena voin sanoa että myin ensin huutiksessa mammavaatteet ja muut isoksi jääneet pois ja lähdin shoppailemaan niillä rahoilla:P
ostin vaki liikkestäni kaksi ihanaa tunikaa ja sain toisen puoleen hintaan ihan vaan siksi että olen vakiasiakas.
kenkäkaupasta ostin 4paria kenkiä kerralla kun oli hyvät alennukset remontin takia. kenkiä olen viimeksi ostanut halppiskaupasta edellisten hajottua..
täytyy nyt ostaa tarvittavia kun hoitovapaalla ei sit enää ostella..
hameen huutonetistä. Viikko sitten ostin karonkkamekon ja huutonetistä paidan ja boleron.
äitiysvaatteita huuto.netistä. uusia joskus joulu-tammikuussa.