Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne ok, jos mies juo itsensä humalaan noin 3*/kk

Vierailija
15.05.2009 |

Miehen mielestä normaalia, minua hiukan risoo. Perjantaina aloittaa tisuutelemalla olutta noin klo 21 ja juo itsensä pikkuhiljaa iloiseeen humalaan katsellen tv:tä kotonaan. On omaksunut moisen tavan nollata stessi työviikon jälkeen.

Ei örvellä, ei oksenna, ei moiti, metelöi tai hauku ja lapsi näkee vain muutaman olutlasin isän kädessä, ei humaltumista. Olenko nipo kun minua harmittaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma ukko samanlainen kusipää ja taas jäin kotiin itkemään ku ukko valitsi mieluummin ryyppäämisen. ei kuulu normaaliin perhe-elämään todellakaan tollainen

Vierailija
2/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juo muutaman katsoen telkkaria. jos juoksisi baarissa ja tulisi keskellä yötä örveltäen kotiin niin olisi ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä itselleen selväksi,mitä sietää,mitä ei. Itse en jaksaisi juopottelevaa miestä,joten en vain pystynyt seurustelemaan aiemmin miesten kanssa, joille viina maistui, edes vähän. Onneksi löysin todellisen rakkauden miehen kanssa,joka ei viinaa tarvitse!

Vierailija
4/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoakseni, että ei ole normaalia. Mutta jos hän vain tissuttelee yhtenä päivänä viikossa eikä se näy käytöksessä - niin ei tuo kamala synti ole.

Vierailija
5/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte?

Vierailija
6/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok:lta minusta kuullostaa.

Vierailija
7/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se olisi erittäin kohtuullista. Tosin 3 kertaa kuukaudessakin menettelee, kun ei kerran lähdä baariin ja tule aamuyöstä kotiin örveltämään (tai sammu muualle).

Vierailija
8/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen humala = kovasti on tyytyväinen kaikkeen, jopa hyvällä tuulella ylistää perhettään pienessä sievässä. Ei ikinä vedä överiksi.

Vierailija
9/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommonen on hieno tapa käyttää alkoholia ja nauttia elämästä. antakaa nyt toisen ottaa vaikka kaksi kertaa viikossa, jos noin nätisti homman hoitaa. alkoholin kohtuukäytön raja on miehillä 24 annosta viikossa. jos jotain av-mammaa tommonen haittaa, niin peiliin saa katsoa. vittumainen akka.

Vierailija
10/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 3 x kuussa on pirun paljon, vaikkei örveötäisikään. Eihän se ole se liikakulutuksen raja, vaan annokset..ja ei iloiseen kuntoon tulla jos ei vedetä aikas montaa kaljaa.

Kun ajattelet niin toihan on suurin osa teijän viikonlopuista, yksi selvä viikonloppu kuussa vaan....eli kyllä se mun korvissa jo on ongelmakäyttöä tai ainakin ajattelematonta teitä muita kohtaan, ja vielä lapsia.

Vierailija
11/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se olisi erittäin kohtuullista. Tosin 3 kertaa kuukaudessakin menettelee, kun ei kerran lähdä baariin ja tule aamuyöstä kotiin örveltämään (tai sammu muualle).

Vierailija
12/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joutunut pohtimaan samaa. Minulle mikä tahansa alkoholinkäyttö, jos se on pakonomaista ja säännöllistä, on vähän liikaa. Ja taidan siis olla vittumainen ja rajoittunut akka.

Vierailija
13/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni juo melkein joka ilta 1-5 annosta, joskus enemmänkin. Lapset eivät koskaan näe pelottavaa/outoa/örveltävää isiä eli samoin seurauksin tissuttelee kuin ap:n mies.

Harmittaa, mutta en ole pyhimys itsekään.

Vierailija
14/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies juo joka vapaa päivä- eli ainakin pe-la. Ja rahaa palaa,kun juo niin suuria määriä. Pysyttelee kyllä aina kotona ja ei tosiaankaan örvellä milloinkaan.

Mieluummin näin, kuin että juoksisi baareissa jatkuvasti.

Vierailija
15/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa kuukaudessa ei mielestäni todellakaan ole liikaa, MUTTA: minulle tuossa ap:n tapauksessa pistää silmään se, että mies juo yksin kotona... Sitä minä en hyväksyisi. Silloin alkoholilla on liian suuri rooli ja on riskinä, että esim. työstressin lisääntyessä, myös noiden "nollausiltojen" tarve lisääntyy. Mielestäni muutenkin alkoholin käytössä on jotain vikaa silloin kun juodaan suruun tai muuten pahaan oloon.

Jos samainen mies lähtisi vaikka viettämään saunailtaa kavereiden ja olutlaatikon kera 3 kertaa kuukaudessa, niin en olisi ollenkaan huolissani. Silloin juomiseen liittyy myös sosiaalinen puoli ja paineita puretaan myös ystävien kanssa juttua heittämällä. Ja ystävien kanssa on yleensä myös hauskaa, vaikka puheenaiheet välillä olisivat vakavia. Silloin ei siis juoda siihen pahaan oloon.

Vierailija
16/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuo on ok, mutta minä en halua juoda koti-iltoina lasten katsellessa, enkä katsella toisen juomista.

Ja kun katsoisin miehen humaltumista, aina inhottaisi. Ja aamulla ottaisi päähän, kun toinen nukkuisi krapulaansa, olkoon se sitten kuinka lievää.

btw, käytän itsekin joskus alkoholia ja useamman motillisen, mutta en halua vajota tuollaiseen iltatissuttelun suohon. Lapset muuttavat tilannetta.

Olen itse joutunut pohtimaan samaa. Minulle mikä tahansa alkoholinkäyttö, jos se on pakonomaista ja säännöllistä, on vähän liikaa. Ja taidan siis olla vittumainen ja rajoittunut akka.

Vierailija
17/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olen vältellyt suomalaisia miehiä!

tuommonen on hieno tapa käyttää alkoholia ja nauttia elämästä. antakaa nyt toisen ottaa vaikka kaksi kertaa viikossa, jos noin nätisti homman hoitaa. alkoholin kohtuukäytön raja on miehillä 24 annosta viikossa. jos jotain av-mammaa tommonen haittaa, niin peiliin saa katsoa. vittumainen akka.

Vierailija
18/18 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on ollut elämänvaihe, jolloin olen juonut itseni joka perjantai iloiseen humalaan. Lapsia ei tosin ollut meillä silloin.