Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö suihkussa salilla/ jumpan jälkeen vai vasta kotona?

Vierailija
24.05.2015 |

Aloittelija kysyy. Salilla suihkuttelu ei tunnu luontevalta, kotiin ajaminen hikisenä ei sen enempää.
Miten sinä teet ja miksi?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käydä salilla ja välillä käynkin, mutta usein olen liian laiska pakkaamaan vaihtovaatetta yms.
Eli useimmiten tulee mentyä kotiin suihkuun.

Vierailija
22/70 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:47"]Salilla tietenkin. Parasta jos sattuu joku muukin samaan aikaa suihkuun voin esitellä treenattujalihaksia ja sanoa, katso kuinka tiukka mä olen. Okei, tykkään pullistella ja saada huomiota.
[/quote]
Käyt vissiin samalla salilla kuin minä. Siellä on aina suihkussa joku josta ei tiedä onko hän ahdisteleva lesbo vai muuten vaan narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa salilla ja toisin kuin tästä ketjusta voisi päätellä, en ole ainoa siellä suihkussa. :D

Vierailija
24/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko sitten kuitenkin jumpan jälkeen hikisinä yllenne samat kaulaliinat, takit, kengät ja pipot kuin ennen jumppaakin? Miten ootte ratkaisseet tän, vai eikö teitä ällötä ne siistit vaatteet hikisenä salikamojen päällä?

Itse haluaisin toisaalta käydä suihkussa kotona, mutta toisaalta ällöttää laittaa arkivaatteita päälle hikiliikunnan jälkeen. Haluaisin säästää arkivaatteitani enkä ostella jatkuvalla syötöllä uusia, ja toisaalta jotkut takit tms. ovat aika vaikeita pestäviä. Omaa autoakaan ei ole, joten huonompien ulkovaatteiden kantaminen mukana on vähän hankalaa.

Vierailija
25/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kotona vasta suihkussa, kun lyhyt matka salilta kotiin n.500m. Olen sen verran ujo nuorityttö, että häpeän pukea salivaatteita pukukopissa, kun käytän stringejä trikoiden alla ja hävettää niitä laittaa jalkaan kun useimmat ei niitä käytä :(  Tyttö18v

Vierailija
26/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas stringipervo ketjussa... hohhjoijaa.

Vierailija
27/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla niin ei tarvitse enää kotona käydä suihkussa. Moni muukin käy. Salilla on sauna niin samalla käyn siellä. Mulla ei ole kotona saunavuoroa. Samalla voi katsoa hyvän näköisiä naisia.

Vierailija
28/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kotona suihkussa salin jälkeen..olen aika laiha ja en halua että minua katsotaan kieroon suihkussa käydessäni

Vierailija
29/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:00"]

Ja taas stringipervo ketjussa... hohhjoijaa.

[/quote]

Painu vittuun....Täällä keskustellaan kunnon asioista ja SUA ei täällä tarvita jos kaikki on sin mielestä "stringpervoja"????!!!!! HÄIVY POIS VAUVA KESKUSTELUSTA!!!!!!

Vierailija
30/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kotiin. Asun aika lähellä salia ja menen aina pyörällä tai kävellen, ja katson että tämä kotiin siirtyminen on osa liikuntatuokiota :D Joku kysyi että eikö ällötä pukea samaa huivia yms, niin käytän salireissuilla melkein aina yhtä vanhaa huivia ja takkia. No tietysti joskus menen suoraan koulusta, mutta lähes aina ehdin kyllä käydä kotona ensin, en nimittäin jaksa kanniskella salikamoja koko päivää mukanani.
.
Tietenkin sitten on eri asia jos menen aamulla treenaamaan ja sieltä suoraan töihin tai kouluun, sitten tietty on suihkukamat ja vaihtovaatteet mukana.

Vierailija
31/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:37"]

Laitatteko sitten kuitenkin jumpan jälkeen hikisinä yllenne samat kaulaliinat, takit, kengät ja pipot kuin ennen jumppaakin? Miten ootte ratkaisseet tän, vai eikö teitä ällötä ne siistit vaatteet hikisenä salikamojen päällä?

[/quote]

Käyn salilla aina erikseen, en esim. suoraan töistä, joten mulla on kotona jo laitettuna päälle treenivaatteet. Päällä urheilutakki, säästä riippuen toki. Talvella lämpimämpi takki tietty sekä pipo yms. Yleensä se pahin hiki on kainaloissa ja päässä, joten jos joudut laittamaan arkivaatteet päälle treenin jälkeen, varaa mukaan puhdas paita, sukat, kosteuspyyhkeitä ja vaihtopipo talvella. Ei vie paljon tilaa, pyyhit nopeasti pahimman hien ja vedät puhtaan paidan päälle. Sen päälle voi hyvin laittaa sen arkitakin ilman, että mitään alkaa hiki tarttumaan...

Mutta mä kyllä vähän ihmettelen kun monet kirjoittaa tuosta kauhean hikisestä ällötysolosta. Itse treenaan todella kovaa, olen usein niin hiestä märkä että paidan saa melkein vääntää. Rakastan hiit- ja crossfit-tyyppisiä treenejä. Mutta tästä huolimatta en koe oloa treenin jälkeen ällöttäväksi...jäähdyttelen ja venyttelen treenin jälkeen (tärkeää ihmiset!!), jolloin kropan lämpötila laskee ja hiki haihtuu... Ja sitten tosiaan tuo kosteuspyyhe, vaihtopaita, sukat yms. käytössä.

Vierailija
32/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, koska niin lyhyt matka ja kotona kivempi käydä tietenkin. Myös oikein kovan treenin jälkee tulee kauhee jälkihiki ett jos vaikka salilla käviskin ni joutus kotona melkei käydä uudestaan :D

Vierailija
33/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vasta. Asun kuntosalin vieressä. :D En tiedä montako suihkua tuolla salilla on mutta aina siellä näkyy olevan ruuhkaa. :D

Vierailija
34/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla, säästyypi vettä kotona :D No joo, sen lisäksi tykkään siitä, kun saa ihan rauhassa suihkutella ja käydä infrapunasaunassa, jossa on monet kerrat ollut hyvät jutut muiden naisten kanssa. 

Vierailija
35/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä käyn on todella kuppaiset suihkutilat eikä ollenkaan saunaa joten olen käynyt siellä vain pari kertaa suikussa. Jos salilla olisi paremmat suihkutilat ja kenties saunakin niin kävisin todellakin.

Vierailija
36/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄyn vasta kotona suihkussa. Treenin jälkeen on kiire kotiin syömään, koska nälkä iskee äkkiä treenin jälkeen. Palautusjuoma on kyllä käytössä, mutta se nälkään mitään auta. Toisekseen en halua käydä vieraissa tiloissa suihkussa, kun en likinäköisenä näe niissä toimia (ellei sitten ole piilaripäivä, joita on harvemmin). Vaihtovaatteiden, pyyhkeen, pesuaineiden ja kaikkien suihkun jälkeen tarvittavien tököttien raahaaminen mukana tuntuu myöskin hieman vaivalloiselta, joten kotiin vaan suihkuun. Saapa sitten suihkutellakin ihan niin kauan kuin tarve vaatii, eikä tarvitse kiireessä pestä itseään, jos on paljon muitakin suihkuun tulijoita. 

Vierailija
37/70 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen salilta kotiin vajaa 30min, niin meen vasta kotona suihkuun.

Vierailija
38/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn salilla. Asun asunnossa, jossa ei oo saunaa, joten musta on ihana käydä ees pari kertaa viikkoon saunassa salin jälkeen!

Vierailija
39/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten salilla! Saa käydä rauhassa, sanoa ja suihkutella ilman muita velvollisuuksia. Sitten onkin taas hyvin latautunut, kun pääsee kotiin perheen pariin.
-
Ihmettelen kyllä kuka ajaa autolla 5min salille... Niin lyhyen matkan kävelisi varmaan ihan leppoisasti vartissa?

Vierailija
40/70 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti salilla saunaan ja suihkuun. Minulle ei tulisi mieleenkään lähteä hikisenä kotiin kun peseytymismahdollisuus on olemassa.

Itse katson kieroon niitä hikisiä ihmisiä jotka pukevat suoraan treenien jälkeen ja lähtevät ilman peseytymistä. Ymmärrän sen siinä tapauksessa jos käy salilla esimerkiksi pyörällä tai kävellen jolloin se kotimatka hikoiluttaa uudelleen, mutta autolla kävijät, ei mene minun tajuntaani.

Itselläni olisi mahdollisuus käydä salilla jossa vuosimaksu olisi vain 100€ ja saisi käydä milloin haluaa ja kuinka usein vain, mutta siellä ei ole edes suihkua, saatikaan saunaa. Maksan varsin mielelläni muutaman satasen vuodessa, saan treenata ja pääsen sen päätteeksi saunaan ja suihkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä