Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppipäivä 2... tsemppiä kaivataan!

Vierailija
15.05.2009 |

Päätä vähän särkee. Vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa karppipäivä 3. Päätä ei ole särkenyt. Miten olet syönyt?

Vierailija
2/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 10. karppipäivä ja -5 kiloa! 4-5. päivän tienoilla tuli hirveät suonenvedot jalkoihin (ihan kuin raskaana ollessa), mutta popsin nyt ahkerasti magnesiumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti meni metsään kun laitoin munakkaaseen maissia enkä tajunnut et siinä on niin paljon hiilareita :O. Ei aavistustakaan mitä muuta tänään söisin. Rahkaa teen illalla, mutta millä elän siihen asti? Mitä te muut olette ajatelleet syödä?

Vierailija
4/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvää.

Vierailija
5/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo maissi haittaa jos et muuten paljoa hiilareita tänään syö. Itse en pidä kasviksista, marjoista ja hedelmistä saatavia hiilareita kovin pahana, ennemmin välttelen viljoja. Tosin en hedelmiäkään syö kuin yhden päivässä, joskus kaksi

Ja heti meni metsään kun laitoin munakkaaseen maissia enkä tajunnut et siinä on niin paljon hiilareita :O. Ei aavistustakaan mitä muuta tänään söisin. Rahkaa teen illalla, mutta millä elän siihen asti? Mitä te muut olette ajatelleet syödä?

Vierailija
6/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite karppi ihan niiku elämäntapana. Kyl se siitä

Vierailija
7/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sallitko itsellesi kahvin? Itse selvisin sillä, että kahvinjuontia en lopettanut kokonaan.

Vierailija
8/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kahvin juontia en lopeta. Nappaan vähän särkylääkettä ja juon paljon vettä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan