Nuori kaunis nainen... mutta painaa 120-140kg!!
Tuttavapiiriini kuuluu parikymppinen nuori nainen, joka on sairaalloisen lihava. Itse hän vain laskee leikkiä läskeistään, mutta mitä voisi tehdä? Hän pukeutuu lisäksi paljastavasti ja miesseuraa riittää, joten pitäis varmaan antaa olla. Mutta kun on nuo terveysriskit...
Kommentit (7)
En ymmärrä miksi sinun pitäisi puuttua asiaan.
Anna jokaisen elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi.
Jos olisit hänen kumppani tai perheenjäsen, silloin voisit _ehkä_ ilmaista huolesi, mutta muutoin naama rullalle vain. Ei ole kenenkään muun asia toisen ihmisen paino.
Ei tässä yhteiskunnassa voi elää tietämättä ylipainoon liittyviä riskejä, että ei sun tartte niitä mennä hälle kertomaan.
Muuta kuin korkeintaan tsempata JOS hän päättää alkaa laihduttaa.
Kuuluuko tuttavapiirisi ketään joka tupakoi? Käyttää alkoholia? Ei harrasta liikuntaa? Ei syö vihanneksia? Oletko miettinyt heidän kohdallaan mitä tehdä kun on nuo terveysriskit...?
Erittäin ihana, sosiaalinen ja iloinen ihminen, mutta pahoja ongelmia tunne-elämässä (perhesyiden vuoksi). Näennäisesti syö terveellisesti ja liikkuu, mutta salaa mässäilee. Ikävää nähdä nuoren, fiksun ihmisen antavan elämänsä mennä väärille teille :( Minä kyllä pidän asiaa lähinnä naisen vanhempien syynä, koska ovat mahdollistaneet lihomisen jo pienestä saakka, eivätkä omissa ongelmissaan kieriessään ole jaksaneet hakea lapselle apua vaan päinvastoin kannustaneet elämään ylipainoisena.
väärille raiteille.
Ja mukavaa, että sinun maailmasi on vielä niin kaunis, että lihominen on pahaa väärille raiteille menemistä.
t: ihminen, joka työskentelee parikymppisten moniongelmaisten parissa
Erittäin ihana, sosiaalinen ja iloinen ihminen, mutta pahoja ongelmia tunne-elämässä (perhesyiden vuoksi). Näennäisesti syö terveellisesti ja liikkuu, mutta salaa mässäilee. Ikävää nähdä nuoren, fiksun ihmisen antavan elämänsä mennä väärille teille :( Minä kyllä pidän asiaa lähinnä naisen vanhempien syynä, koska ovat mahdollistaneet lihomisen jo pienestä saakka, eivätkä omissa ongelmissaan kieriessään ole jaksaneet hakea lapselle apua vaan päinvastoin kannustaneet elämään ylipainoisena.
niin mitäpä sille voisi muut tehdä? Kyllä varmaan jokainen tänä päivänä tiedostaa lihavuuden riskit, ei se siitä ole kiinni. Jos on tyytyväinen tuollaisena niin olkoon.