Älkää ikinä ottako DNA:n liittymää!
Kusettavat laskuissa minkä ehtivät, pakkovaihtavat liittymän verukkeella "tällaista liittymää ei ole enää olemassa, sen nimi on muuttunut, mutta on kyllä sama, vaan parempi".
Sen jälkeen alkaa ylimääräinen laskutus mm. paperilaskuista. Itselleni tämä tuli eteen puhelinta vaihtaessa, kun tarvitsin uuden sim-kortin. Myyjän mukaan vain liittymän nimi vaihtui, mutta sen jälkeen olen saanut vain sähköisiä laskuja, ja tästä eteenpäin laskuttavat 1,9 €/lasku jos haluan paperilaskun. Asiaa selvitellessä todettiin, että "oma vikas kun et lukenut sopimusehtoja". "Joo, kyl me kuunneltiin ne puhelut, eikä sulle kyl mitään tästä sanottu, mut silti, oma mokas. Ja voithan sä nää irtisanoo, mut maksat meille silti kaksvuotta".
Ja tosiaan, oltiin näitä irtisanomassa laskutusepäselvyyksien takia, mutta pahoittelivat ja antoivat uuden hyvän tarjouksen, johon tartuttiin. Silmään kustiin heti kun se oli mahdollista.
Kommentit (30)
Ulkoistettuahan nuo kaikki on aika pitkälti, niin asiakaspalvelut kuin puhelinmyyntikin.
Miehelle kävi myös noin, että sulki liittymän ja silti laskuja tuli vaikka kuinka kauan.
Joo, ei ikinä DNA:ta. Laskuja tuli vielä kahden vuoden jälkeenkin liittymän irtisanomisesta. Saunalahden kanssa ikinä ollut ongelmaa ja nykyinen liittymä TeleFinlandilta ja tyytyväinen olen.
Mulla oli aikoinaan Dnan kiinteä netti eksavomiehen kanssa. Minä sitä maksoin ja kun erottiin ja muutin pois halusin tietysti siirtää laajakaistan uuteen asuntooni. No ei onnistunut, minun asuntooni sitä ei kuulemma saanut. Sitten halusin purkaa sopimuksen, ei kuulemma onnistu kun on määräaikainen. Sitten totesin, että suljetaan sieltä se netti ja maksan pienimmän nopeuden mukaan laskua määräajan loppuun. Kuulemma onnistuu, vaan ei suljettu. Soitin uudestaan ja edelleen maksoin eksälleni nettiä kun eivät sitä sulkeneet -.-. Lopulta kun määräaika oli ummessa soitin ja halusin sulkea liittymän, no minulle oli ilmoitettu kuukauden liian aikainen päivämäärä. Soitin kuukauden päästä uudestaan ja sanottiin, että joo liittymä suljetaan sitten siitä seuraavasta kuusta. Joo ei suljettu soitin uudelleen kun laskuja tuli. Lopulta menin dna:n liikkeeseen jossa purkkaa mässyttävä kundi sitten lopulta mässytti sulkevansa tuon laajakaistan. Eikä jumalauta edelleenkään laajakaistaa suljettu. Toisen kerran kun kävin räyhäämässä, että jumalauta on hankalaa päästä eroon liittymästä, joka ei edes minulla toimi niin lopulta pääsin laajakaistasta eroon. Annoin myös asiakaspalautetta purkkaa mässyttävästä myyjästä.
Ei oo pahemmin ollu mitään ongelmaa, viestiliittymällä mennään.
Mitään nettiä kännykkään vielä tarvi - niin uudet pakettiliittymät ei houkuta :-)
Niinpä silkkaa rahastusta. Mokkula maksua tyhjästä yli puolivuotta joka aikanaan toimi kun toimi?? Valokuitu kun tuli. Ns.määräaikainen liittymä Pakottaa maksamaan tyhjästä. Ei ikinä enää dna:ta. Kirje kyyhkyjä mieluummin.19
Kaikki telefirmat kusettaa. Se taitaa kuulua niiden DNA:han. Ahhaha!
Ei mitään ongelmaa. Määraikainen liittymä on aina vuoden voimassa ja sitten se uusitaan.
Joo. Mieheni ei meinannut päästä DNA:sta eroon millään. "Tarjous" olikin määräaikainen liittymänvaihdos, mokkula ei toiminut mutta silti olisi pitänyt sitä maksella jne jne. Yleensä puhelinmyyjät johtavat harhaan ja siinä sitä sitten niitä puheluita tarkistellaan. Onneksi sillä tavalla juuri päästiin dna:sta eroon, mieheni kyseli aina puheluissa "tuleeko ylimääräisiä maksuja? Onko tämä määräaikainen" -kaikkeen vastattiin aina ei, joten täyttä kusetusta kaikki.