Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma kokemuksesi OMASTA päivähoidostasi?

Vierailija
14.05.2009 |

Milloin aloitit päivähoidon, millaisessa hoitopaikassa, mitä kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v menin päiväkotiin, ja siellä tykkäsin olla, oli paljon kavereita ja tekemistä. Ainoa mistä en tykännyt oli ne pakolliset päikkärit.

Vierailija
22/23 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin viiden kun aloitin päiväkodissa. Olisko ollu joku alle 20 lapsen ryhmä. Pelkäsin yhtä hoitajaa ihan hulluna. Kamala huuto jokaikinen aamu kun hoitoon piti mennä. Pakottivat olemaan nukkumahuoneessa miltei koko lepoajan ja minä en ressukka osannu siellä nukkua. Kotona nukuin vissiin päikkärit, en muista.

Jälkeenpäin olen työskennellyt tämän hoitajan kanssa jota pelkäsin ja ihan mukava nainen on. Mikä lie pelottanut sillon lapsena ;D Tosin aika topakkaotteinen hoitaja on, joten ehkä sitä pelkäsin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusut-ryhmässä. Se oli mielestäni paljon hienompi nimi ryhmälle kuin Kielot. Muistan erityisesti erään ilkeän hoitajan, joka kerran sivalsi minua kasvoille, kun kiipesin tarhan keittiön tiskipöydälle. Olin nähnyt kaapissa tuttipulloja ja ne kiinnostivat. Muistan myös hyvin, kuinka monet kerrat sain katsoa vierestä, kun muut söivät lounasta. Minulle ei annettu, koska en osallistunut ruokarukoukseen (isä oli kieltänyt rukoilemasta ja minähän tottelin isää tietenkin). Päällimmäisenä ei niin mieluisat tarhamuistot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi