Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia candy merkkisestä pesukoneesta?

Vierailija
14.05.2009 |

Uuden pesukoneen osto olis edessä ja oon harkinnut tuota candya, mutta merkkinä on minulle outo. Lähinnä mietin onko miten kestävä ym? Oisko jollain tietoa tai kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ihan surkea.

Vierailija
2/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja hyvin on toiminut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aina rikki ja takuukorjaus ei toiminut. 4. korjauskerran kohdalla ostivat uuden MIELEN koska lapsiperhe ei voi olla ilman pesukonetta.

Ihan sitä halvinta ei kannata ostaa.

Vierailija
4/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut useamman vuoden. Toimii moitteetomasti, puhdasta jälkeä tulee, eikä ole ollut mitään vikoja.

Vierailija
5/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 3 ja puoli vuotta. Toimii.

Vierailija
6/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kasattu Kiinassa.

Tuotantolinjan loppupäässä sitten katsotaan että minkä merkkisenä myydään ;-)

Vierailija
7/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja mun mummolla on, molemmat toimineet hyvin 4 v. Meidän koneen ainoa ongelma on, että huuhteluaineen säiliö ei oikein vedä, mutta emme sitä ole juuri käyttäneetkään. Tämä on ymmärtääkseni aika yleinen ongelma monissa merkeissä.

Vierailija
8/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on toiminut moitteettomasti!:) Eli sellainen sivusta täytettävä 3,5 kg kone.

Pyykkiä pesemme noin koneellisen 1-2 päivässä, jos tasaisesti jaetaan pesukerrat koko vuodelle. (Joskus on pyörinyt 5-6 koneellista päivän aikana, ja joskus viikkoon ei ole pesty mitään)

Niin, ja silloin kun koneen ostimme niin ostimme pikkukoneista sen kalliimman mallin, en kyllä enää muista mitä eroa malleilla oli;) eli varmasti Candynkin koneissa on eroja, siis ostaako kaikista halvimman mallin vai sen hieman kalliimman, vaikka ne kalleimmatkin mallit toki edullisia ovat:)

Vierailija
9/9 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden toimi moitteetta, sitten pari vuotta idealla toimii-ei toimi ja lopulta paukahti korjauskelvottomasti.

Tuo ostettiin opiskelijoina kun halvalla sai. Ei todellakaan enää päädytty samaan merkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi