Kokemuksia candy merkkisestä pesukoneesta?
Uuden pesukoneen osto olis edessä ja oon harkinnut tuota candya, mutta merkkinä on minulle outo. Lähinnä mietin onko miten kestävä ym? Oisko jollain tietoa tai kokemusta?
Kommentit (9)
Oli aina rikki ja takuukorjaus ei toiminut. 4. korjauskerran kohdalla ostivat uuden MIELEN koska lapsiperhe ei voi olla ilman pesukonetta.
Ihan sitä halvinta ei kannata ostaa.
Meillä ollut useamman vuoden. Toimii moitteetomasti, puhdasta jälkeä tulee, eikä ole ollut mitään vikoja.
Mulla on ollut 3 ja puoli vuotta. Toimii.
Ja kasattu Kiinassa.
Tuotantolinjan loppupäässä sitten katsotaan että minkä merkkisenä myydään ;-)
Meillä ja mun mummolla on, molemmat toimineet hyvin 4 v. Meidän koneen ainoa ongelma on, että huuhteluaineen säiliö ei oikein vedä, mutta emme sitä ole juuri käyttäneetkään. Tämä on ymmärtääkseni aika yleinen ongelma monissa merkeissä.
ja on toiminut moitteettomasti!:) Eli sellainen sivusta täytettävä 3,5 kg kone.
Pyykkiä pesemme noin koneellisen 1-2 päivässä, jos tasaisesti jaetaan pesukerrat koko vuodelle. (Joskus on pyörinyt 5-6 koneellista päivän aikana, ja joskus viikkoon ei ole pesty mitään)
Niin, ja silloin kun koneen ostimme niin ostimme pikkukoneista sen kalliimman mallin, en kyllä enää muista mitä eroa malleilla oli;) eli varmasti Candynkin koneissa on eroja, siis ostaako kaikista halvimman mallin vai sen hieman kalliimman, vaikka ne kalleimmatkin mallit toki edullisia ovat:)
Muutaman vuoden toimi moitteetta, sitten pari vuotta idealla toimii-ei toimi ja lopulta paukahti korjauskelvottomasti.
Tuo ostettiin opiskelijoina kun halvalla sai. Ei todellakaan enää päädytty samaan merkkiin.
ja se on ihan surkea.