Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin leipoa juhliin leivonnaisia, paljon voisi pyytää hintaa..

Vierailija
14.05.2009 |

esim. isosta monikerroksisesta tuorejuustokakusta, pellillisestä suolaista piirakkaa? Onko kellään kokemusta, leivon paljon, nyt ensi kertaa maksua vastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä teen.

Toki riippuu tilaajasta onko ihan läheinen, heille olen tehnyt joskus lahjaksi ja muuta lahjaa en ole antanut. Joskus läheisille teen raaka-aineiden hinta x 2

Vierailija
2/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin sana kulkee, jos annat nyt lähes ilmaiseksi voit olla vakuuttunut siitä että sinua yritetään käyttää hyväksi ja pian leivot ilmaiseksi lähitienoon kaikille kekkereille.

Joten ota vinkistä vaarin ja ota työpalkkaa itsellesi. Huomio kuluissa myös raaka-aineiden lisäksi, sähkö, tiskikulut (pesuaineet+vesi) leivinpaperit, pursotinpussit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vaan, että en ihan ylihinnoittele..paljon ootte pyytäneet esim täytekakusta tai juustokakusta suunnilleen hintaa?

Vierailija
4/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä mulle tuntematon henkilö, joten tämä oli hyvä vinkki! :-)

Vierailija
5/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai konditoriassa. Ja pyydät siitä hinnasta n. 75 %.

Tai neuvottelet tilaajan kanssa semmoisen hinnan, että sua ei vituta tehdä eikä sitä vituta maksaa.

Vierailija
6/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan lähikahvilassa maksaa pyöreä suolainen piirakka 28 e, 10 hlöän täytekakku 25 e ja 20 hlön 50 e. Noista siis vähän halvemmalla sinun tulisi myydä.

Vierailija
7/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt ensin mennä ostamaan yhden juustokakun tarvikkeet ja katsoa paljonko niille tulee hintaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme