Kirppari hinnotteluapua!
Menen myymään kirpparille vauvan vanhoja kamoja ja en ymmärrä, kuinka hinnoittelisin tuotteet. Tarkoitus ei ole myydä pilkkahintaan, muttei pyytää liikaakaan. Eli paljon maksaisitte, kaikki tavarat olleet yhdellä käytössä:
-Tiny Love jumppalelu (soiva versio), lähes uudenveroinen, kerran pesty koneessa, ovh 57 €,
- Emma Deluxe sitteri ovh noin 50 €
- Tutan 50-68 cm vaatteita, bodyjä, puolipotkareita ja potkupukuja, myyn ne aina setteinä body+puolipotkarit, body+potkuhousut
-Alvi imetystyyny käytetty odotusaikana nukkumistyynynä parina yönä, muttei muuten ollenkaan, ovh 57 €
Kiitos avusta etukäteen!
Kommentit (9)
noita vaatteita ollenkaan, koska en tee puolipotkareilla ja potkareilla mitään. Euron-pari per vaate on sopiva hinta.
vaatesetit 4e. Oli sitten kumpia potkareita vaan.
ihmisillä on juuri tuo periaate nykyään, että paljonko saan siitä kun itse olen maksanut sen ja sen verran. tosin itse en käy kirpalleilla nykyään, ostan kaupasta sen vuoksi, että kirpparilla pyydetään näistä melkein uudenveroisista ja paljon käytetyistä uuden hintaa, niin sama silloin ostaa uutena.
laittaa noi isommat, jumppalelu ja sitteri huuto.nettiin myyntiin? siellä ihmiset vois maksaa tollasia hintoja. Kirpparille aika kovat hinnat mun mielestä.
kirpparihinnat ovat nousseet pilviin,
on rahastuksen makua.
Sopiva hinta vaatteelle on alk. 20snt ja max euro sisävaatteista.
Ulkovaatteet viiteen euroon, ehkä joku huippu voi maksaa 10e.
sittteristä max 20e, mutta sekin on paljon...
mutta eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa;) vai miten se oli?
en maksaisi noin paljoa bodyista sun muista. en myöskän sitteristä tai mistään leluista, kun halvemmallakin saa.
ostan korkeintaan 1,50€ bodyja ja nekin saa olla kyllä tosi hyvä kuntoisia. kirpparilla käy paljon tälläisiä oikeasti köyhiä perheitä. boduýn saa kaupastakin melkein 5 eurolla ja jos nin paljon haluaisin maksaa niin ostaisin uuden.
että onko liikaa, jos sitteristä pyytää 25 € ja jumppalelusta 30 €?
Vaatteet vaikka niin, että body ja puolipotkarit 5 €, body ja potkuhousut 6 €. Kaikki vaatteet ja tavarat on tosi hyväkuntoisia, ei paljon uusista jää..
vertaan aina millä tuotteen sais alennuksesta. En tosiaan maksais setistä viittä euroa. Bodyja ostan 50 sentillä ja oikeen hyvästä maksan 1 e. Puolipotkarit 50 senttiä. Samaa mieltä olen kuten edellisetkin. Eli Nykyään kirpparit täynnä suurimmaksi osaksi kallista kamaa. Itse ostan nykyään kaikki alesta.
Montaa kertaa ei mitään vaatteita ole käytetty koska vaatteita ostelin niin paljon.
Eli voin mennä myymään ne kirpparille 2e kappale ja jään voitolle..
Kirpparin tarkoitus on jo hävinny rahan ahneiden ihmisten myötä.
Ite lahjoitan kaikki tavarat sukulaisille.
Kirpparilla pyytäisin 0,2-0,5e koska haluaisin vain eroon vanhoista tavaroista.
että onko liikaa, jos sitteristä pyytää 25 € ja jumppalelusta 30 €?
Vaatteet vaikka niin, että body ja puolipotkarit 5 €, body ja potkuhousut 6 €. Kaikki vaatteet ja tavarat on tosi hyväkuntoisia, ei paljon uusista jää..