Suosittelee hyvä KEITTOKIRJAA rippilahjaksi!!
Kommentit (13)
Perusruokaohjeita, vähän vinkkejä juhlien suunnitteluun, lihojen, kalojen, vihannesten, sienien ja marjojen käsittelyyn ja säilöntään. Tällä suomalaisella kirjalla pärjää pitkälle.
Joacim Jormanaisen 15-vuotiaana tekemä kirja.
Helppoja ohjeita. Olen tehnyt monia ja ovat hyviä Tosin eivät sovellu painontarkkailijalle, kaikissa ohjeissa voita/kermaa/smetanaa :)
Meillä on n 2hyllymetriä keittokirjoja (mies on alalla) ja tuo on eniten käytössä.
Aura Liimatainen: Parasta Kotiruokaa. On ehkä vähän mälsä, mutta ohjeet tosi selkeät ja helpot vähän tumpelollekin. Oma tyttäreni on myös tätä opusta kovasti käyttänyt ja kehunut.
Ehdottomasti paras perusteos, sieltä minäkin olen jo 15 vuotta katsonut ohjeita :)
Perusopuksia, missä löytyy ohjeet esim. täytekakkupohjalle, kinkun paistoon, peruskastikkeeseen jne.
Olen sitä osatnut kaikille suvun uorille, ja ovat kehuneet. Just kävin erään sukulaipojan luona, ja ulkonäöstä päätellen kirjaa oli käytetty ahkeraan:-)
niistä on hyvä aloittaa. Ja onnittelut hyvästä lahjavalinnasta
Alkoi tuo Ruutukokki kiinnostamaan, netistä saisikin nyt edullisesti tarjouksessa 39,90e, muuten taitaa olla yli 50e, eli aika hintava kirja.
Varmaan kun tuon käsiin saa, niin tekisi mieli pitää itselläänkin, jos on niin hyvä. :)
Aura Liimatainen: Parasta Kotiruokaa. On ehkä vähän mälsä, mutta ohjeet tosi selkeät ja helpot vähän tumpelollekin. Oma tyttäreni on myös tätä opusta kovasti käyttänyt ja kehunut.
Ei ole mälsä :D Ehdottomasti yksi parhaista ohjekirjoista.
Tälle minäkin liputan. Sain vanhemmiltani kun olin 20, käytän edelleen kun ikää on 37. Kulunut käytössä, harkitsen jo uuden ostoa.
Jo siinä vanhassa painoksessa (joka sekin oli uudistettu painos), oli mikroruokaohjeet jos ruuan pystyi valmistamaan mikrossa. Muutoinkin siinä oli ohjeita miten muunnella ruokaa, kasvisruokaohjeita yms.
Vanhahtavasta ulkonäöstään holimatta todellinen aarre....
tytölle ajattelin rippilahjaksi kattavaa keittokirjaa, jos olisi iloa elämän varrella, mikä olisi hyvä kirja?