olet taksissa asiakkaana ja mitä jos huomaat viihtyväsi liian hyvin
jossa pariskunta tapasi toisensa taksissa. Mies oli töissä ja nainen asiakkaana.
Kommentit (6)
kun ammattiin kuuluu olla ystävällinen ja kiinnostunut ja puhua asiakkaan aiheista.
t: entinen suhari
neuvoin väärin, jolloin pysähdyimme katsomaan karttaa.
Olin ain luullut, kiltti kotityttö ja vaikka syntynyt ja asunut Helsingissä, että kuljettajat olisivat vanhempia miehiä. Olin kyydin ottaessani hieman järkyttyneessä tilassa koskien sulhastani, joten en silloin katsonut kuljettajaa sen tarkemmin, joka sitten osoittautui nuoreksi.
Kerroin karttaa katsoessa vaikean tilanteeni, sulhaseni haluaa erota ja olen menossa hänen luokseen asiaa selvittämään, koska tuli yllätyksenä koko ero.
En ollut nähnyt "pahaa maailmaa" ja luotin ihmisiin, oli ollut hyvä ja turvallinen kokemus sulhaseeni, joten en osanut pelätä mitään, kun kuljettaja halusi tarjota seuraa, jos jään yksin. En tiennyt hänestä mitään, ennen kuin kuukausien seurustelun jälkeen, kun aloin odottamaan vauvaa ja perustamaan perhettä. Hänellä olikin a-ongelma, jonka oli osanut piilottaa siihen asti, kunnes oli "varma" miusta, olinhan raskaana. En huomannut mitään koska emme asuneet seurusteluaikana yhdessä ja hän oli aina arkisin aamuisin vastassa portilla ja ajoi työhön minut, oli työssä vastassa, mutta josain vikonloput kai rellesti, enkä ymmärtänyt edes epäillä, koska takana oli vain hyviä ihmissuhteita. erohan se siitä tuli myöhemmin, kannattaa ottaa selvää ihan niin kuin muutenkin muita tavatessa, jos pidemmälle suhde kehittyy. Ei kaikki taksinkuljettajat ole huonoja , mutta eksäni tuttavapiiri muodostui saman ongelman kanssa olevista, perheellisistäkin, joissa perhe kyllä kärsi. Ammatti ei yksin kerro kuinka hyviä tai huonoja ihmiset ovat, aina täytyy olla "hoksottimet auki" ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Monta mukavaa kuskia tavannut, usein saamnkin törmännyt. Itse en ole aina muistanut, mutta mun osoitteesta usein muistavat. Käytän työn takia taksia paljon, ja helposti tulee otettua muutenkin. Just vein aamulla lapsen hammaslääkärille taksilla, oli taas ihan kiva kuski:-)
Ei sitä aina tiedä. Joku voi olla kiinnostunut ja joku on vaan ystävällinen. On niitä sellasiinkin kuskeihin törmätty jotka ei ole kumpiakaan, vaan jöröjukkia ja suorastaan tylyn puoleisia.
Ainakin omat kokemukset on sellaisia. Kahdesti ole tapaillut kuskia. Toinen pyysi mua joskus kahville ja antoi numeronsa, toinen taas pyysi mun numeron. Mukavia miehiä mutta ei niistä jutuista tullut pidemmän päälle mitään.
Olen myös ollut kuskin kyydissä joka oli täysi mulkku. Olin vähän ottanut, mutta ihan kuosissa. Pyysin kuskia vaihtamaan radio kanavaa. Se sai kauheen hepulin. Rupes huutaa naama punaisena että jos ei kyyti kelpaa niin voin kävellä!?
Mä en tiedä tänä päivänäkään mitä kauheen väärää tein?
kuljettajan seurassa. Onko kokemuksia puolin ja toisin miten suhtaudut jos alkaakin ihastua toiseen ja entä jos se on molemminpuolista. Miten kuski reagoi mistä voit huomata hänen mielenkiiintonsa. ym olisi kiva kuulla tällaisia kokemuksia.