Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään jolla reilusti itseä nuorempi mies? Tai edes suhde sellaiseen??

Vierailija
13.05.2009 |

Toimiiko/ mitäs sukulaiset yms. ajatteli kun saivat tietää?? Siis tarkoitan reilusti nuorempaa miestä, esim. yli 7v. ikäeroa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita??

Vierailija
2/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vm 1973, mies 1984. Yhdessä on oltu neljä vuotta. Sukulaiset eivät aluksi miehen ikää kyselleet, tosin varmaankin huomasivat, että mies on nuorempi. Myöhemmin ikä tuli ilmi miehen syntymäpäivien yhteydessä, mutta ei sitä kukaan kauhistellut. Joillekin ystäville nuorempi mies tuntuu olevan vähintäänkin asia, josta on revittävä huumoria. Nuorempaa miestä pojitellaan ja vähätellään tai kysellään, enkö pelkää, että hän löytää nuoremman kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 10v nuorempi ja naimisissa on oltu jo monen monta vuotta ja lapsia on kolme! Ihmiset ei yleensä tajua, että ikäeroa on niin paljon ja me ei sitä mainosteta.

En ikinä ennen kun tapasin mieheni ois voinut kuvitellakaan olevani edes vähän nuoremman kanssa, aiemmin paljon vanhemman miehen kanssa pitkä suhde. Kyllä sen tietää kun oikea sattuu kohdalle, mutta tietysti liittoa täytyy vaalia niinkuin muitakin liittoja. Sukulaiset ei tunnu välittävän, mutta varmasti oli alussa joitain jotka selän takana pudisteli päätä. Mun kaverit oli alussakin toki tukevia, ei nähny mitään ongelmaa.

Vierailija
4/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kyllä jonkun toisen kirjoittaneen kanssa, että nuorta miestä vähätellään ja vanhemmat miehet kokee joskus jotain painostavaa pätemisen tarvetta. Ehkä nuorempi mies on uhka muille miehille ja näiden miehisyydelle (tapanahan on, että miehet vaan "saa" ottaa paljon nuorempia

Vierailija
5/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä muita?

Vierailija
6/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 26.

Naimisissa,2 lasta.

Vierailija
7/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimii :)

Vierailija
8/17 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vm -75.

Oikein on hyvä yhdistelmä =)

Vierailija
9/17 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies kattele nuorempia naisia? Pelottaako että itse rupsahdatte?

Vierailija
10/17 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollutkaan valmis isäksi, itse aloin olla vauvakuumeinen. Yksistään tähän ei suhde kuitenkaan päättynyt. Olimme eri "vaiheissa" menossa. Raastavaa aikaa.., taisin olla se rakastuneempi osapuoli. Ympäristö ei ikään kiinnittänyt huomiota, olin aika nuoren näköinen. Ikäeroa 8 v. eli aika vähän.

Vierailija
11/17 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä syntyy meille kolmas lapsi. Hyvin mennyt, eipä juuri ikäeroa yleensä hoksata. Aluksi tutut taisivat ihmetellä kun kuulivat, mutta tottuivat pian. Mitä sitä turhaan rupsahtamista pelkäämään. Ei se iästä ole kiinni...Harvoin ikää voi suoraan ulkonäöstä päätellä ja eiköhän parisuhde ole hyvin paljon muutakin kuin vain ulkonaista. Meille ei kyllä ikäero ole aiheuttanut mitään ongelmia.

Vierailija
12/17 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotta nuorempi ja hyvin sujuu=)Nuori mies suhtautuu asioihin ennakkoluulottomasti yms.vanhat miehet nähneet kaiken eivätkä oikei jaksa innostua mistään=)

Vierailija
13/17 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen miehellään vajaa vuosikymmen ikäeroa.

Eipä sitä kukaan koskaan oikein sen ihmeemmin ajattele.

Vierailija
14/17 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veljestäni ei koskaan tule isää. Nyt asiaan on tottunut eikä ikäeroa ajattele, kun näkee että heillä menee hyvin. Toisaalta seuraavat 10 vuotta alkaa jo muuttaa tilannetta pakostikin.

Vierailija
15/17 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/17 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä saa?

Vierailija
17/17 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 1952 ja mies 1973.

Oli sellainen pitempi panosuhde. Äitini ei kuitenkaan eronnut isästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän