sisukas.net, mitä mieltä?
Oletteko saaneet joskus tuolta ystävällistä asiakaspalvelua? Itse olen aivan mykistynyt, sillä myyjän virhe laitetaan suoraan asiakkaan virheeksi. Ymmärrän, että verkkokaupat eivät aina ole ajantasalla ja tuotteissa saattaa olla virheitä, kuten kaupastakin ostettaessa..mutta eihän se nyt asiakkaan vika ole..vai onko?
Olen käyttänyt useita tunnettuja lastentuotteiden verkkokauppoja vuosien varrella ja aina palvelu on ollut asiallista, mutta nyt kyllä käämit paloivat. Ehkä myyjällä oli vaan huono päivä jne..mutta ihmetyttää silti, luulisi että kilpailu olisi lastenvaate puolellakin kovaa.
Kommentit (33)
ja tosi surkeet nettisivut. Kerran ostin ja siihen jäi. Palautuksen saaminen kesti ja kesti...
kaksi kertaa heidän kanssaan asioin ja sitten totesin, että goodbye. Tosi onnetonta palvelua ja nostavat itsensä (varsinkin Kim) jonnekin "parempaan" luokkaan. Ja olen tosi huumorintajuinen, mut rajansa kaikella. Onneksi kuluttajalla on vapaus valita.
Ikään kuin asiakkaan pitäisi olla nöyrän kiitollinen siitä, että he suostuvat toimittamaan tavaroitaan.
Onko tämä joku lasten hienojakin merkkivaatteita myyvä putiikki?
luulisi tuollakin alalla olevan sen verran kilpailua, ettei ole varaa tuollaista vit*&% lu -asennetta ottaa asiakasta kohtaan!!!
ja sain rahat NOPEASTI takaisin, kun palautin tuotteet. Tapahtui tänä keväänä. En tosin laittanut sähköpostia tai soittanut, vaan palautin vain postitse.
olevan parantamista asiakaspalvelussa ja asenteessa asiakasta kohtaan.
Todella hidas toimitus, yleensä vähintään sen 2 viikkoa vaikka tili samassa pankissa.Palautuksen jälkeen rahojen takaisinsaanti kesti tolkuttoman kauan, joten en tilaa enää.Halvemmalla saan muualta.
Aina on ollut koot loppu.
Lähinnä No Added Sugarin paitoja olen yrittänyt ostaa. Olen sitten tilannut UK:sta, ei tule kovin paljon kalliimmaksi vaikka onkin törkeä toimitusmaksu.
vaikka kämmin itse tilauksessa ja otin yhteyttä korjatakseni virheeni.
Sekä sähköpostitse että paikan päällä olen saanut ystävällistä ja asiallista palvelua. Olen sisukkaan vakkariostaja, aina hetkittäin, kun rahapussi antaa myöden.
puhelimitse palvelusta jäi sellainen maku, että anteeksi kun soitin. ei tarvitse soittaa tuonne enää ikinä!
Eivätkö he osaa vastaanottaa lainkaan kritiikkiä? Pitää ruveta v*ttuilemaan asiakkaalle?