Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sisukas.net, mitä mieltä?

Vierailija
13.05.2009 |

Oletteko saaneet joskus tuolta ystävällistä asiakaspalvelua? Itse olen aivan mykistynyt, sillä myyjän virhe laitetaan suoraan asiakkaan virheeksi. Ymmärrän, että verkkokaupat eivät aina ole ajantasalla ja tuotteissa saattaa olla virheitä, kuten kaupastakin ostettaessa..mutta eihän se nyt asiakkaan vika ole..vai onko?

Olen käyttänyt useita tunnettuja lastentuotteiden verkkokauppoja vuosien varrella ja aina palvelu on ollut asiallista, mutta nyt kyllä käämit paloivat. Ehkä myyjällä oli vaan huono päivä jne..mutta ihmetyttää silti, luulisi että kilpailu olisi lastenvaate puolellakin kovaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään siellä ysmyssä ja en voi kun ihmetellä teidän vaahtoamista!

Siellä oli töissä vissiin ne omistajat ja leppoisen olosia olivat. Ja tein vielä aika hyviä löytöjäkin!

Netistä olen tilannut ja saanut mielestäni hyvää palvelua, vaikka kerran mailiini ei heti vastattu. Ehkä tänne aihevapaalle kasaantuu omaan elämään tuskastuneet ihmiset :D

Vierailija
2/33 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsalaisesta ajabajakids.com:sta, UK:ssa bohemiadesign.co.uk. Lisäksi Suomessa monia muitakin småfolkia myyviä nettikauppoja. Parhaiten löydät jälleenmyyjät småfolkin omilla sivuilla olevasta listasta.

mistä ulkomaisesta nettikaupasta sitä småfolkia kannattais sitten ostaa?

Vierailija
4/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä kaikkia kokoja ei ole mitä on tilannut jne..myöskin oli hieman ongelmia saada rahat palautuksesta takaisin. Olisin halunnut vaihtaa, mutta sitäkään kokoa ei ollut :(

Mahdollisesti kuitenkin saatan vielä joskus tilata nyt kun siellä on vähän muutakin kuin vaatteita, mutta vaatteita en tule ostamaan heiltä enää.

Vierailija
5/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Kim-niminen mies on kyllä jotenkin outo, yrittä ilmeisesti olla mieleenpainuva ja sarkastisen hauska.

Vierailija
6/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari palautustakin on sujunut moitteettomasti. Muistaakseni olen kuusi kertaa tilannut netistä.

Vierailija
7/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteihin ei vastata, toimitus tosi hidas, saattaa mennä pari kolme viikkoa jos on joku kampanja menossa. Hinnat kovia, joten oon tilannut ulkomailta ja saanut paljon halvemmalla esim. småfolkit ja minirodinit.

Vierailija
8/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keran olen tuolta tilannut alesta,yllättäen tuote olikin loppu ja tämä infottiin vasta kun olin maksanut. Ja takaisin maksussa kesti KAUAN.

Vierailija
9/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuluttajasuojaan tekemättä valitus

Vierailija
10/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen joskus lueskellut sitä niiden vieraskirjaa.

Sen perusteella olen muodostanut itselleni kuvan, että tuossa kaupassa ei omistaja kovinkaan paljon arvoa laita asiakkaalle.

Välillä todella ala-arvoisia ja töykeitä vastauksia ovat jotkut saaneet, kuten esim. se hlö, jolle oltiin siteerattu wikipediaa sanasta "viha".

Uskomattoman töykeää ja asiakasta aliarvioivaa käytöstä.

Vierailija
11/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanna 26 March 2009 09:09

Minun oli ihan pakko laittaa tänne palautetta kaikkien nähtäville..elikkäs tein tilauksen (2 tuotetta) ja kerkesin maksamaankin tilauksen.. Sitten kävikin ilmi että tilaukseni oli sössitty aivan totaalisesti, ja koot olivat kerenneet loppumaankin sillä välin..ja tilaukseni jäi saamatta..ja itse piti kysellä takinkin perään.. Tämä kyl oli viimeinen kerta kun täältä tilaan..Jotain hyvitystä pitäisi tälläisessa tapauksessa saada.

Sisukas Net vastaa Sisukas Net vastaa:

Hei Sanna.

Sitten kun oikein suututtaa on hyvä suuttua. Siinä pääsee ikäänkuin lähelle tunnetta viha, jonka wikipedia määrittelee näin:

"Viha on inhon, vastenmielisyyden, antipatian tai vihamielisyyden tunne. Viha voi kohdistua toiseen henkilöön, asiaan tai ilmiöön. Viha voi perustua vihan kohteen pelkoon tai aiempiin kielteisiin kokemuksiin kohteesta tai jostakin siihen yhteydessä olevaan. Vihaa pidetään kielteisenä tunteena, sillä se on pohjimmiltaan tuhoava voima ja voi johtaa väkivaltaan tai muunlaiseen aggressioon. "

Tilasit meiltä puoleen hintaan alennettuja tuotteita, ja ne tosiaan olivat meiltä päässeet loppumaan. Vaikka siivosimme varaston ympäri, emme niitä löytäneet. Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja palautamme sinulle luonnollisesti kauppasumman.

On hyvä myös, että saamme tälläistä "rakentavaa palautetta toiminnastamme" Joskus tapahtuu inhimillisiä virheitä saldoissa, mutta pyrimme olemaan silloin ensitilassa yhteydessä asiakkaaseen. Hyvää jatkoa Sanna.

P.S Mitä me sitten tehdään jos tilaat toiste :)

Vierailija
12/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat olen aikonut mennä käymään Sisukkaan myymälässä mutta jätänpä käymättä.

sanna 26 March 2009 09:09

Minun oli ihan pakko laittaa tänne palautetta kaikkien nähtäville..elikkäs tein tilauksen (2 tuotetta) ja kerkesin maksamaankin tilauksen.. Sitten kävikin ilmi että tilaukseni oli sössitty aivan totaalisesti, ja koot olivat kerenneet loppumaankin sillä välin..ja tilaukseni jäi saamatta..ja itse piti kysellä takinkin perään.. Tämä kyl oli viimeinen kerta kun täältä tilaan..Jotain hyvitystä pitäisi tälläisessa tapauksessa saada.

Sisukas Net vastaa Sisukas Net vastaa:

Hei Sanna.

Sitten kun oikein suututtaa on hyvä suuttua. Siinä pääsee ikäänkuin lähelle tunnetta viha, jonka wikipedia määrittelee näin:

"Viha on inhon, vastenmielisyyden, antipatian tai vihamielisyyden tunne. Viha voi kohdistua toiseen henkilöön, asiaan tai ilmiöön. Viha voi perustua vihan kohteen pelkoon tai aiempiin kielteisiin kokemuksiin kohteesta tai jostakin siihen yhteydessä olevaan. Vihaa pidetään kielteisenä tunteena, sillä se on pohjimmiltaan tuhoava voima ja voi johtaa väkivaltaan tai muunlaiseen aggressioon. "

Tilasit meiltä puoleen hintaan alennettuja tuotteita, ja ne tosiaan olivat meiltä päässeet loppumaan. Vaikka siivosimme varaston ympäri, emme niitä löytäneet. Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja palautamme sinulle luonnollisesti kauppasumman.

On hyvä myös, että saamme tälläistä "rakentavaa palautetta toiminnastamme" Joskus tapahtuu inhimillisiä virheitä saldoissa, mutta pyrimme olemaan silloin ensitilassa yhteydessä asiakkaaseen. Hyvää jatkoa Sanna.

P.S Mitä me sitten tehdään jos tilaat toiste :)

Vierailija
13/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että olisin halunnut tehdä muutoksen tilaukseeni mutta se ei ikinä mennyt perille, samoin osoitteenmuutos ei mennyt perille. Tuloksena odotelin väärää tuotetta yli kolme viikkoa. Ihan asiallisen vastauksen kyllä sain sitten joskus kolmen viikon pommituksen jälkeen.

Vierailija
14/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki varmaan ymmärtävät että ns. harrastusluonteisessä bisneksessä ei voi ostaa mielettömiä määriä yhtä kokoa. Toisekseen nämä suomalaiset nettikauapat ovat juuri "harrastusluonteisia", (sisukkaasta en tiedä), jolloin omistajalla on esim. toinen työ.

Olen käynyt kaupassa monta kertaa, tilannut puhelimitse yms. Mielestäni ihan paras nettivaatekauppa.

Vierailija
15/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaisia firmoja pitää tukea, mutta aika paljon on tullut ostettua ulkomailta kun sieltä samoja tuotteita saa paljon halvemmalla ja nopeammin. Esim. sisukkaassa eivät juurikaan laita vanhoja mallistoja ale-myyntiin.

Vierailija
16/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole harrastus vaan molemmat täysin työllistävä firma. ovat ostaneet varastotilaa yms. eli ei mikään pikkuputiikki. homman pitäis toimia siis.

itse olen meinannut perustaa nettikauppaa, myyntivalttina nopeus. vastauksen sähköpostiinkin saa puoliyöhön asti niinkuin ruotsalaisista nettikaupoista. usein viestitellyt myyjien kanssa vielä puolen yön jälkeenkin. panostan tiettyyn muutamaan merkkiin jotta on varaa ottaa usempi kappale per koko.

Vierailija
17/33 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on alle vuoden ikäiset kaksoset joten toinen vanhemmista lienee vanhempainvapaalla. Ja Kim on kyllä käsittääkseni ihan leipätöissä muualla.

Ovat vuokranneet varastotilaa, tuskin sentään ostaneet...

Mutta erikoinen huumorintaju herralla on

Vierailija
18/33 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en oikein innostu. Kerran tuotetta ei ollutkaan, ja sen kertomisessa meni aivan tolkuttoman kauan. Eivät myöskään alenna vanhoja mallistoja samaa tahtia kuin ulkomaiset nettikaupat.

Vierailija
19/33 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä itse olen ollut aina älyttömän tyytyväinen nopeaan palveluun niin tilauksissa kuin sähköpostitiedusteluissa. Mutta kieltämättä tuo viha-wikipedia oli asiaton :-)

Vierailija
20/33 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä heillä on myymälä?

Tuo "wikipedia"-vastaus on törkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme