Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko painoa tuli raskausaikana?

13.05.2009 |

Ja oletko saanut kilot karistettua?

Itellä tuli 20kg lisää, lähtöpaino oli n.55kg.. Kilot karisivat imettämällä ja kävelemällä vaunujen kanssa..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille tekee, että paino tippui itsestään? Minä taas ihmettelen niitä, joilla jää laitokselle kymmenen kiloa - että mitä ihmettä se on, koska minulla ei laitokselle jäänyt kuin vauvan verran painoa.

Ja ihmettelen, että jos täysimettää 4-5 kuukautta ja syö normaalit kalorit, niin miten ihmeessä se paino ei muka tipu?

Minun bmi oli tuolloin 21. Nyt se on 22, mutta sillä ei ole mitään tekemistä raskauksien kanssa, vaan paino noussut viisi vuotta kuopuksen jälkeen.

Ja todellakin - jos tämä on minä - niin miksi en saisi kirjoitella itsestäni totuudenmukaisesti?

että kun kaikilla tuntuu lähteneen paino niin äkkiä pois ja ilman mitään vaivaa! Itse sain pomppia stepperillä 45 minuuttia hikipäissä joka ilta ja päivällä käydä kävelyllä vaunujen kanssa tunnin ja kolme kertaa viikossa vielä hölkkälenkillä puoli tuntia! mutta minulle oli todella tärkeää että pääsen takaisin tuonne normimittoihini missä painoindeksi on alle 20.

Vierailija
22/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana on tullut aina se 7 kiloa ja imetys on molemmilla kerroilla vienyt noi kilot ja hieman päällekin. En siis ole joutunut noiden raskauskilojen vuoksi rehkimään, mutta toki kiinteämpi sitä voisi olla, vaikka ei liikakiloja olekaan:)

Luulenpa, että yksi syy on omaan kilojen vähenemiseen ollut tuo edellä mainuttu, mutta myös se, että lasten myötä minun ja mieheni ruokailutottumukset (ja myös juoma) ovat kovasti terveellistyneet ja säännöllistyneet. Ja tuleepa noiden lasten kanssa liikuttuakin aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärille lähtiessä vaaka näytti 107 kg, synnytyksen jälkeen 97 kg. Nyt, reilu vuosi synnytyksen jälkeen painoa on 80 kg. Imetyksen aikana kilot pysyivät, mutta sen jälkeen ovat tippuneet ihan itsestään. Tavoitteena päästä tuohon 68 kg:aan.

Vierailija
24/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden alussa ja silti tuli 30kg raskauden aikana..

mitat juuri ennen synnytystä 168/102

Vierailija
25/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 110 kg:n molemmin puolin. Laitokselle on aina jäänyt kaikki kilot mitkä tulikin ja imetysaikana tippui vielä muutama kilo.

Mä söin ihan normaalisiti molemmat raskausajat ja välillä karkkia, välillä sipsejä jne.

Vierailija
26/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa aika massiiviset turvotukset mukana. 11 kg jäi laitokselle, nyt 2 kk jälkeen ylimääräistä 3 kg. Imetyksellä ja vaunulenkeillä lähteneet. Joka päivä syön herkkuja (karkkia/jätskiä/kakkua) jossa ei ole mitään järkeä mutta kun se on niin hyvää.

Vierailija
27/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino oli 55. Tässä juuri viime metreillä mennään eli jännityksellä odotellaan kuinka paljon tippuu synnytyksen jälkeen. Itse olen ollut todella tarkka ruokavaliosta odotuksen aikana ja koittanut kaikin tavoin välttää kaikkea epäterveellistä ruokaa, jotta olisi helppo päästä normi mittoihin taas lapsen syntymän jälkeen. Minulle tuo 5 kg on ollut vaikea paikka, koska olen aina ollut todella luiru luonnostaan.

Vierailija
28/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroilla kiloja lisää 22kg ! Ja paluu normaaliin painooni ekalla kerralla 4kk ja tokalla 6kk. Paino nyt 56kg. Kilot lähtivät itsestään...imettämällä. En juuri lenkkeillyt ja öisinkin söin...oli nälkä!

Vierailija
29/29 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa 7kg, toisessa odotuksessa 12kg ja kolmannessa 11 kg.

Kaikki on lähtenyt liikkumalla lasten kanssa(Ja imettämällä).

Tosin olen kyllä vähän tarkkaillut syömisiäkin, ettei ihan mässäilyksi mene.

Paino on nyt sama 52 kg kuin ennen raskauksiani.