Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RASKAUS

Vierailija
13.05.2009 |

Kertokaahan omakohtaisia kokemuksia raskaudesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus aiheena on tosi laaja.

Vierailija
2/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni menossa toinen viikolla 18+1 enkä edes tietäisi olevan raskaana jos tuota mahaa ei olisi. Samanlailla menee näköjään kuin edellinen, ei mitään oireita -

pahoinvointia tms.

Poika on edellinen ja poika on tämäkin, en tiedä sitten olisiko tytön kanssa ollut eri meininki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolme raskautta olivat yhtä unelmaa ja ihanuutta alusta loppuun (rv 42+) saakka. Mitään vaivoja ei ole yhdestäkään ollut ja raskaus olona on maailman mahtavin! Rakastan sitä isoa vatsaa ja vauvan möyrinää, synnytyksen jännittävää odotusta ja uuden ihmisen maailmaantuloa.

Poden kroonista vauvakuumetta mutta mieheni epäilee minulla oleva "raskauskuumeen"...

Kertokaahan omakohtaisia kokemuksia raskaudesta.

Vierailija
4/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole vaikutusta sukupuolella... Taitaa vaan olla niin, että toiset naiset on tarkoitettuja olemaan raskaana ja saamaan lapsia...

Vierailija
5/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olo on ihanaa, tuntea ne pienet potkut ja kävellä maha "pystyssä" Minulla ei ollut minkäänlaisia oieita, olin elämäni kunnossa, tai no loppuraskaudessa alkoi pikkaisen närästämään..

Vierailija
6/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalinta aikaa, molemmat raskaudet.

Lapsia en kadu.

Vierailija
7/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mikään ruoka ei maistu. Syke heiluu 100:ssa ja ylikin, eli mitään liikuntaa ei oikein voi harrastaa kun kirjaimellisesti happi loppuu kesken. Väsyttää koko ajan.

Kun vaan keksisin miten noita lapsia saisi aikaiseksi ilman tuota kidutusta, hankkisin heti muutaman lisää, mutta eiköhän nyt noilla kolmella koiteta pärjätä.

Vierailija
8/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen mahtui mm.

pahoinvointi, migreeni, turvotus, verenpaine, sokerit, iskias, tukehtumisentunne, liitoskivut, verenvuoto...

Hmmm... Muistinkohan läheskään kaikkea...?

Ja minä hullu lähdin tähän uudestaan. Rv 18.

Vierailija
9/9 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alkoi 11 viikoilta järkyttävä pahoinvointi, joka kestikin sitten neljä kuukautta. Ei mitään aamupahoinvointia, vaan kokopäiväistä huonovointisuutta, ja laattaamista. Sitten olo helpotti joksikin aikaa, kunnes kohtu kasvoi, ja alkoi närästys, joka myös aiheutti sitten taas pahoinvointia, kun kaikki tuntui nousevan ylös, ja yöt meni unettomina. Nyt kun vauveli on laskeutunut lähtökuoppiin olo on taas ihan mukava, mitä nyt supistelee ja vihloo sun muuta.

Edellinen raskaus meni han oppikirjojen mukaan, vain alussa lievää aamupahoinvointia, ja kaikki meni oikein ookoo...olossa ei huomannut mitään ihmeellistä lukuunottamatta loppuajan närästystä.

Eli mulla oli aivan totaalisen erilaiset raskaudet nämä, tää tänhetkinen oli jopa pieni järkytys pahoinvointeineen, kun en olllut moista kokenut ja tajunnut miten poikki ja huonossa hapessa voikaan olla...

Mutta palkkio seisoo lopussa...