Miten te jaksatte jauhaa toisten asioista noin paljon??!!
Milloin jostain virikehoidosta, milloin ulkoiluista, milloin mistäkin.
Joka tapauksessa milloinkaan ei ole hyvä teki sitten niin tai näin.
Ei ihme että ukkonne teitä pettää tai teidät jättää kun tuommoisia olette!!
Kommentit (15)
Minusta asioista, myös niistä kiistakapuloista, pitää saada puhua ja keskustella ja jopa kiistellä. Miksi ei saisi tuoda julki omaa mielipidettään ja herättää keskustelua vaikka tästä niin muodikkaasta kotihoito vs päivähoito asiasta? Mielipiteitä on yhtä monta kuin kirjoittajaakin ja kaikki eivät tietenkään voi olla samaa mieltä asiasta. Minusta on nautinnollista lukea keskustelua niin pitkälle kun se pysyy asiallisena ts. kirjoitetaan faktaa tai puhtaasti omia mielipiteitä, joihin muut sitten kommentoivat. Sitten kun se menee toisten haukkumiseksi niin hedelmällinen keskustelu tyssääkin siihen. Mutta siis, vaikka minulle ei pätkääkään periaatteessa kuulu se, että naapurin Pirjo vie lapsensa hoitoon, vaikka on itse kotona, niin miksi minä en saisi sitä ihmetellä ääneen tai varsinkin keskustella virikehoidon hyödyllisyydestä yleisellä tasolla?
että kuten sanoitkin, jossain vaiheessa keskustelu lakkaa olemasta hedelmällistä, ja täällä se raja on ylitetty sata vuotta sitten. Keskustelu on hyvää, kun keskustelijat pystyvät säliyttämään kriittisen otteen myös itseensä, mutta sitten kun aletaan tunnepohjalta demonisoida toisia ihan tavallisia ihmisiä, niin älyllisyys kummasti katoaa.
Maailmassa elää typerä ajatus, että KAIKKI keskustelu ja keskustelunherättäminen olisi jotenkin hyvästä, mutta kaikki juupas-eipäs-paskanjauhanta ei suinkaan ole tarpeellista. Keskustelunherättämistä käyttävät pyhittäjänään kaiken maailman ninamikkoset, mutta mitä hyvää senkään akan vaahtoamiset ovat kenellekään tuoneet?
Kuka sitten määrittelee millainen keskustelu tänne on sallittu? Ja kuka ylipäätään loukkaantuu tuntemattomien ihmisten kirjoituksista ja arvostelustakin? Ehkä minulla on sitten paksu nahka, mutta minua ei oikeasti vähempää voisi hetkauttaa se, mitä mieltä vauva-lehden av:lla ollaan minun ratkaisuistani. En koe tarvetta selitellä ratkaisujani tuntemattomille.
Se on verovaroja haaskaavaa toimintaa, joka vie hoitopaikkoja niitä oikeasti tarvitsevilta. Se on väärin. Virikkeistäkää lapset omalla kustannuksellanne ja omalla vaivannäöllänne, kun olette kotona.
Ikävä, että sinun pitää ruveta alatyyliseen mollaamiseen, kun tosiasioista ei riitä mielipiteille tukea.
ja jokaiselle on sananvapaus. Mutta on jotenkin äärettömän murheellista nähdä, millä tavoin ihmiset purkavat energiaansa ja millaisiin asioihin fiksautuvat; kamalan kielteinen, yksisilmäinen, perspektiivitön, negatiivinen, märisevä ilmapiiri ja maailmankatsomus, jota ruokitaan täällä päivästä toiseen.
Mutta kannatan silti sananvapautta. Suren vain tätä suunnatonta epä-älyllisyyden ilmapiiriä nykyaikana.
Maailmassa elää typerä ajatus, että KAIKKI keskustelu ja keskustelunherättäminen olisi jotenkin hyvästä, mutta kaikki juupas-eipäs-paskanjauhanta ei suinkaan ole tarpeellista.
Ehkä ei sinusta, mutta suurimmasta osasta av-kansaa juuri tämä on parasta keskustelua! MInusta on tosi tylsää keskustella asiallisesti tylsistä aiheista - vähintään pitää liioitella rankasti ja tehdä kaikkensa että keskusteluun saataisiin tunnetta peliin. Ei niistä asiallisista keskusteluista kukaan muista mitään seuraavana päivänä.
ja jokaiselle on sananvapaus. Mutta on jotenkin äärettömän murheellista nähdä, millä tavoin ihmiset purkavat energiaansa ja millaisiin asioihin fiksautuvat; kamalan kielteinen, yksisilmäinen, perspektiivitön, negatiivinen, märisevä ilmapiiri ja maailmankatsomus, jota ruokitaan täällä päivästä toiseen.
Mutta kannatan silti sananvapautta. Suren vain tätä suunnatonta epä-älyllisyyden ilmapiiriä nykyaikana.
Et kai sinä urpoparka ota näitä keskusteluja todesta? Minä ainakin fiksaudun, olen perspektiivitön, negatiivinen, märisevä oikein sydämeni pohjasta täällä aaveella. IRL olen aika leppoisa tapaus.
No eivät sinun argumenttisi ihan kirkkaita ole.
Se on verovaroja haaskaavaa toimintaa, joka vie hoitopaikkoja niitä oikeasti tarvitsevilta. Se on väärin. Virikkeistäkää lapset omalla kustannuksellanne ja omalla vaivannäöllänne, kun olette kotona.
Ikävä, että sinun pitää ruveta alatyyliseen mollaamiseen, kun tosiasioista ei riitä mielipiteille tukea.
Mutta en tosiaan jaksa lähteä idioottijankkaamiseen, joten pidä ihmeessä mielipiteesi. Se on pelkästään mielipide, ei mikään tosiasia.
Mutta en tosiaan jaksa lähteä idioottijankkaamiseen, joten pidä ihmeessä mielipiteesi. Se on pelkästään mielipide, ei mikään tosiasia.
Josta sinulla ei taida olla omakohtaista kokemusta edes. Veikkaan että olet äiti jonka kultamussukka ei saanutkaan paikkaa lähipäiväkodista, kun sinä tämän maailman keskipisteen päätit laittaa hoitoon lähteäksesi töihin. Vaikka laitoit hakemuksen niinkin aikaisin vetämään kuin tasan 4kk ennen hoidontarpeen alkua.
Virikehoito ei vie hoitopaikkoja keneltäkään. Vai onko maailman päivähoitopaikkojen määrä jokin fysikaalinen vakio? Luonnonlaki, johon ei voida vaikuttaa?
Olet oikeasti vähän hölmö...
Mitä alatyyliseen mollaamiseen tulee, niin syyllistyin siihen, myönnän. Pystytkö sinä myöntämään mitään negatiivista itsestäsi?
t. ap
Ihmettelen vaan miten te viitsitte meuhkata täällä?
Kuka sitten määrittelee millainen keskustelu tänne on sallittu? Ja kuka ylipäätään loukkaantuu tuntemattomien ihmisten kirjoituksista ja arvostelustakin? Ehkä minulla on sitten paksu nahka, mutta minua ei oikeasti vähempää voisi hetkauttaa se, mitä mieltä vauva-lehden av:lla ollaan minun ratkaisuistani. En koe tarvetta selitellä ratkaisujani tuntemattomille.
"
Josta sinulla ei taida olla omakohtaista kokemusta edes. Veikkaan että olet äiti jonka kultamussukka ei saanutkaan paikkaa lähipäiväkodista, kun sinä tämän maailman keskipisteen päätit laittaa hoitoon lähteäksesi töihin. Vaikka laitoit hakemuksen niinkin aikaisin vetämään kuin tasan 4kk ennen hoidontarpeen alkua.
Virikehoito ei vie hoitopaikkoja keneltäkään. Vai onko maailman päivähoitopaikkojen määrä jokin fysikaalinen vakio? Luonnonlaki, johon ei voida vaikuttaa?
Olet oikeasti vähän hölmö..."
Tämä vastaus on pitkälti minunkin mielipiteeni. Lisäksi sanoisin, että lain mukaan jokaisella lapsella on oikeus päivähoitoon, ja sitä varten pitäisi siis olla budjetoituna rahaa. Jonkun MIELESTÄ se voi olla verovarojen tuhlaamista; minä taas pidä enemmän jäähalleja, valtionyritysten jättioptioita ja oopperaa turhana verovarojen tuhlaamisena, mutta ymmärrän, että valtiollinen systeemi ei voi huomioda jokaisen ikiomia mielipiteitä ja intressejä.
9
avioliiton tilaa. Mainitsit itse virikehoidon ensimmäisessä viestissäsi ja minä taas en ole virikehoidon kannattaja. Mielipiteeni voin tästä asiasta kirjoittaa ihan siinä missä kuka hyvänsä muukin.
Minä esitin mielipiteeni vain toisten asioihin puuttumisesta, en virikehoidosta. Mitä alatyyliseen mollaamiseen tulee, niin syyllistyin siihen, myönnän. Pystytkö sinä myöntämään mitään negatiivista itsestäsi?
t. ap
Mielestäni se kertoo vain siitä, että pitää pönkittää omia ratkaisujaan halventamalla muiden ratkaisuja, mikä taas kertoo, että valittaja-akat eivät ole luottavaisia omista valinnoistaan.
Joka tapauksessa äärimmäisen rasittavaa, halpamaista ja naurettavaa. Ihmeen katkeria tuntuu suuri osa ihmisistä oleva nykyään. Kannattaisi varmaan kohdistaa katse omaan elämään ja TEHDÄ SILLE JOTAKIN.