Suutuin miehelleni
tänään taas. =(
En ymmärrä mikä muhun on mennyt, miksi olen niin kireä nykyään koko ajan??
Lapsetkin joutuvat välillä kiukunpuuskien uhriksi.
Keittiö oli järkyttävän sekainen aamulla ja aloitin siivoamaan ja kun mies tuli paikalle alkoi myös laittamaan maitopurkkia tai jotain vastaavaa pois pöydältä niin suutuin! Ei olisi pitänyt suuttua vaan olla tyytyväinen että haluaa auttaa mutta mulle tuli niin huonon vaimon olo jos mies alkaa siivoamaan.
Kommentit (8)
mulle kans tulee aina ihan semmosia ihme kausia millon oon tosi räjähdysherkkä. Mitä sä sitten teet kun suutut? Huudat, vittuilet, möksähdät...??
mulle kans tulee aina ihan semmosia ihme kausia millon oon tosi räjähdysherkkä. Mitä sä sitten teet kun suutut? Huudat, vittuilet, möksähdät...??
Korotin ääntäni. Meillä kun ei huudeta, meillä "korotetaan" ääntä.. =)
Normaalisti olen iloinen, lempeä, energinen ja välitön. Mutta sitten mieliala yhtäkkiä vaihtuu ja hermostun/suutun ihan pienestä ja raivostun suuresta.
Nämä oireet loppuivat kun lopetin hormoniehkäisyn. Ei siis sovi pillerit, laastarit eikä ehkäisyrengas.
edes ehkäisyä, ei sitten niin minkäänlaista. Ja siitä hermostun eniten jos itse en ole jotain tehnyt ja mies tekee.
Mulla on joku pätemisen tarve varmaankin..
ap
Meillä mies kun ei tee mitään ilman että ensin sanoo monet kerrat.
Ööööööööö.
Näin miehenkin näkökulmasta tuo kuulostaa todella hölmöltä.
tänään taas. =(
En ymmärrä mikä muhun on mennyt, miksi olen niin kireä nykyään koko ajan??
Lapsetkin joutuvat välillä kiukunpuuskien uhriksi.Keittiö oli järkyttävän sekainen aamulla ja aloitin siivoamaan ja kun mies tuli paikalle alkoi myös laittamaan maitopurkkia tai jotain vastaavaa pois pöydältä niin suutuin! Ei olisi pitänyt suuttua vaan olla tyytyväinen että haluaa auttaa mutta mulle tuli niin huonon vaimon olo jos mies alkaa siivoamaan.
niin vaan tunnen. Enkä sille ololle voi yhtään mitään.
Mä suutuin eilen.. Olin pessyt pyykkiä, ja mies ripusti pyykit kuivumaan. Sit se sanoo; "mun piti avata ruuvimeisselin kanssa pyykkikoneen luukku, kun lapsen housun taskussa on varmasti ollu kiviä, ja niitten kivien vuoksi ei luukku auennu."...
Aina tarkastan housujen ja takin taskut, mut en just eilen... Asia kävi ärsyttää vielä enemmän, koska se oli eilen ainut lause minkä sanoi koko illan aikana..