Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaa "teille on saapunut lähetys"- lappunen, nimittäin en ole

Vierailija
13.05.2009 |

ei mahtunutkaan postiluukusta. haet sen postista sittenhän se selviää mitä sielä on. ite oon saanu noita vaikka kuinka ja paljon :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan tällaista saanut. En ole mitään tilannut enkä odota mitään (mukavaa ainakaan). Ei ole normaali paketinnoutolappukaan. Joten pelkään että tässä on taas lisää huonoja uutisia.

Lapussa ei kerrota yhtään mitään lähetyksen painosta, tai onko se paketti, kirje vai kirjattava kirje. Jos on nimittäin sittenkin joku paketti niin enpä minä saa sieltä sitä kannettua yksin ja pitäisi järjestää kuljetus. Jos taas on vain pieni paketti tai kirje niin voisin mennä vaikka nyt jo hakemaan. Tyhmää kun eivät voi tuohon laittaa sitä

Vierailija
2/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina aiemmin tullut lappu "teille on isokokoinen kirje" ja olin vielä kotona kun posti tuli niin olisi voinut postinjakaja soittaa ovikelloa jos ei saanut jotain kirjettä mahtumaan, niinkin ovat tehneet. Ei tässä muu auta kuin postiin meno, ärsyttää vaan jos se onkin iso paketti ja pitää mennä uudestaan kyydin kera

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vastaavaa ja ku hain lähetyksen, olin voittanu arvonnassa marimekon pyyhkeitä, kaks käsi- ja kaks kylpypyyhettä :) olin siis vastannu johonkni asuntolainaa koskevaan pankin kyselyyn.. :)

Vierailija
4/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa saanut aikoinaan pakettikortin eikä mulla ollut hajuakaan miksi sellaisen saan. Siinä oli kyllä lähettäjä mainittu mutta se tieto ei sanonut mulle mitään. Kun sitten hain paketin niin siellä oli webkamera jonka olin voittanut kilpailusta johon en edes muistanut osallistuneeni :)

Vierailija
5/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kysymys tuli sanatarkasti tänne pari kuukautta sitten....

Vierailija
6/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin avaaja toivoo keskustelun aloitusta vaikkapa yllätyseropapereiden mahdollisuudesta, niin juttu kehittyisi mehevämmäksi.