Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todennut olevani miesvihaaja.

Vierailija
16.12.2008 |

En pysty 100% luottamaan muihin kuin naisiin. Kaikki läheisimmät ovat naisia, ystäviä, siskoja ja äiti. Miesten kusipäisyys on lähipiirissä todistettu niin miljoona kertaa. Kusetusta, valehtelua, pahoinpitelyä, pettämistä, lehtolapsia, alkoholismia... näitä löytyy suvusta vaikka ihan tavallisia ollaan. Lehdistä saa sitten lukea näistä lastaan raiskanneista ja lapsiinsekaantujista, raiskaajista, kunniamurhista jne.

Jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja tai pedofiili. Koskaan ei voi kenestäkään tietää. Kokemukseni mukaan miehet sitä paitsi ovat erikoistuneet sellaiseen "kirkkain silmin valehteluun" vaikka esim. pettämisen todisteet tungettaisiin päin naamaa. Ajatuksella "Reasonable doubt"... ja sitten kun jäädään kiinni ollaan hyvin pahoillaan. Siitä kun jäätiin kiinni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu uskomaan, että mies on viettien perässä kulkeva eläin. Uskon, että jopa mies on ihminen, jolla on omat aivot, oma ajattelukyky ja se tärkein, mikä meidän eläimistä erottaa - moraali.

Minä olen ollut yhdessä mieheni kanssa 19 vuotta. Hän ei ikipäivänä pettäisi mielijohteesta. Jos hän sen tekisi, niin se olisi suunniteltua ja järkeistettyä. Tässäkään tilanteessa hän ei olisi eläin, vaan moraaliton ihminen.

i]

ja ihmettelen aivan samaa.

Miksi on pakko tehdä asiat väärin, eli yrittää pakolla elää yhdessä koko ajan.

Naiselle sopii lasten hoitaminen ja turvattu toimeentulo, jonka mies tarjoaa.

Mies taas ei pysy paikoillaan sitten millään, ellei ole paikoillaan olevaa luonnetta, joita harvempi mies on.

T: mies

Vierailija
22/22 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka onneton mies on onnistunut siittämään tällaisen naikkoosen maailmaan?

Ilmeisesti kovassa kiireessä ja tulokset näkyvät...

Mielestäni tällaista miestä tulisi piekseä oikeen kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme