Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suhdeviritys ei suvaitse vastata viesteihin

Vierailija
12.05.2009 |

Haluaisin tietää missä me oikeen mennään. Ei suostu kommentoimaan. Eipä vastaa ees puheluihin.

Ollaan nähty viimeksi pari viikkoo sitten. Sitten katos totaalisesti, puhelin kiinni tai ei vaan vastaa. Sitten tuli selitys, periaatteessa ihan uskottava: on niin paljon asioita mietittävänä. (just eronnut ja muutakin)

Tyydyin siihen vähäks aikaa. Sitten taas puhuttiin puhelimessa (myös tästä "katoamisesta") ja aattelin, että kaikki on taas ok.

Halusin tietää, mikä tää meidän juttu oikein on. Ei mitään kommenttia. Lopulta pistin viestin, jossa kysyin suoraan onko hän kiinnostunut ja haluaako suhdetta. Pari päivää mennyt, eikä mitään vastausta kuulu vieläkään.

Vedin tästä sen johtopäätöksen, että eipä taida mies olla halukas suhteeseen mun kanssa eikä taida olla kovin kiinnostunut muutenkaan. Ja kerroin sen myös hänelle viestissä.

Unohtaa pitäs, mutta on vaikeeta. Helpottas, jos se sanos suoraan, että näin on näreet. Mutta, kun se pieni toivonkipinä vielä elää.

Ja kun tää ei oo ees eka kerta. noin vuosi sitten oli vastaava tilanne tämän saman miehen kanssa. Sillonkin lopulta antoi ymmärtää, että ei tuu mitään. Ja menee kuukausi, niin ottaa taas yhteyttä. Vuoden ajan viestitteli ja soitteku hyvin harvakseltaan. Nyt sitten suostuin tapaamaan, ja vietettiin pari päivää yhdessä. (ei asuta samalla paikkakunnalla) Sanoi vielä, ettei hän ole pystynyt mua unohtamaan.

Toivottavasti opin tästä ainakin sen, että pidän näppini jatkossa erossa kaikista, joilla erokuviot on vähänkään kesken.

Sekavaa, mutta helpotti kun kirjotin tän asian.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ei kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
2/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää missä me oikeen mennään. Ei suostu kommentoimaan. Eipä vastaa ees puheluihin.

Eiköhän tuossa jo ollu sun vastaus että missä menette. Ei tuollaisen miehen kanssa muutenkaan kannata mennä yhtään missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriköit miestä joka jätti helpon panon turhilla viesteillä

Vierailija
4/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla noin tyrkky, pitää ymmärtää asioita, kun kerran ei nyt vastaa viestiin, niin se on siinä. Itsellä on ollut yksi säätö, jonka kanssa ei oikeastaan ole ollut mitään...olen hyvin ahdistunut, kun ehdottelee kahville jne menoa, enkä ole luvannut mitään, sanonut vain, että kattellaan ja tämä roikkuu ja marisee. TIEDÄN, olen pelle, kun en pysty sanomaan, ettei kiinnosta, mutta eikö sen verran pitäisi ymmärtää itsekkin...jos ei saa vastausta viestehin?

Vierailija
5/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kiinnosta. Varsinkin, jos pyydetään sanomaan suoraan. Muuta en häneltä pyydä.

ja kyllä, olen tajunnut itsekin että tyyppi ei taida olla kiinnostunut.

t. ap

Vierailija
6/6 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa usein kärsineenä olen vihdoin ja viimein uskonut sen, että ei kannata kysellä perään. Jos mies on kiinnostunut, niin hänestä kuuluu kyllä. Jos ei, niin kannattaa unohtaa koko tapaus. Valitettavasti :(

T: Kohtalotoveri