Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mitä tuon miehen kanssa tekis...

Vierailija
12.05.2009 |

Elikkä olen raskaana 13 viikolla. Itse olen 22 ja mies 19. Meillä on ollut kriisejä tässä talven ja kevään aikana. Molemmat olemme koulussa valmistumassa ja kauhea stressi koulustakin, mutta yhtään ei helpota se, että suhteemme toimii nyt puolikkaalla liekillä. Mies sanoo että on iloinen että lapsi tulee, mutta hän ei ole valmisperheidylliin, siis asumaan lapsen ja minun kanssani ja sanoo että suhde loppuu kuitenkin jossain vaiheessa, tällä hetkellä hän ei halua erota kuitenkaan, mutta on koko ajan menossa, kotona ei näy koskaan, eikä myöskään vanhempiensa luona jossa hän on nyt yöpynyt. Hänellä on kauhea vauhti koko ajan. ja sanoo että haluaa nyt elää kun koulukiusaamiset ja muut ovat sen ennen häneltä estänyt. Mitä minun pitäisi tehdä? tottua ajatukskeen että ero tulee kun vauva syntyy? vain onko tämä nyt joku viime hetken juttu, ennen lapsen syntymää, että eletään railakkaasti mutta rauhoitutaan sitten. Hän menee armeijaan heinäkuussa, joten ainakin miettimisaikaa silloin saa... mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin pojat on tuossa iässä vielä täysin keskenkasvuisia kakaroita. Sinä joudut kantamaan vastuun lapsesta yksin, joten valmistaudu siihen. Miehet on kypsiä isäksi vasta siinä 3-kympin kieppeillä, jos silloinkaan.

Vierailija
2/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vastuuntuntoinen ja ikäisekseen kypsempi, mutta varmati tuokin pitää paikkansa mitä sanoit... -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli siis vielä melko huit hapeli silloin mutta kuitenkin pohjimmiltaan järkevä ja kypsä. pikku hiljaa vauvan synnyttyä kyllä kasvoi isyyteen. yksi "kriisi" käytiin läpi ennen kakkosen syntymää. silloin kokeili irrottautua perheidyllistä rälläämällä ja käyttätymällä huolettomasti. vastuu vissiin painoi liikaa ja teki mieli olla huoleton poikonen:) vaihe meni ohi viikossa parissa. ja nyt 7 vuotta myöhemmin on aivan mahtava isä ja puoliso!

hyvin koulutettu;)

Vierailija
4/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toilaili ja treffaili vielä talvella. Tein plussatestin helmikuun alussa, enkä kyllä vieläkään oikein luota.

Niin ja ikää hänellä 46v...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän