Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rautahampaat eivät kasva maitohampaiden tilalle?

Vierailija
16.12.2008 |

Ekaluokkalaisella lähti 6kk sitten ekat rautahampaat. Vieläkään eivät ole rautahampaat kasvaneet tilalle. Tulevatko ne sieltä ollenkaan ; ) ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne olemattomat rautaiset

Vierailija
2/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli myös etuhampaat monta kuukautta "hukassa". Mutta nykyään sillä on hampaat suussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin huolestunut, kun meidän tytölle ei kuulunut rautahampaita, niin hammaslääkäri sanoi, että joskus voi mennä pitkäkin aika kunnes sieltä tulevat.

Tosin on kai niitä todella harvoja tapauksia, kun ei olekaan rautahampaita. Ystävälläni ei ole sivulla yhdessä kohtaa ollenkaan rautahammasta ja nyt aikuine pitäisi siihen laittaa jokin istutus, mutta on sen verran hintava projeksi, ettei ole vielä sitä tehnyt.

Vierailija
4/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todennäköisesti teillä hampaat ovat kuitenkin tulossa. RTG -kuvista tosiaan asia selviää välittömästi puuttuvatko hampaat.

Vierailija
5/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisella kesti 1,5v ennen kuin toinen rautahammas edessä tuli näkyviin..

Vierailija
6/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maitohampaat eivät lähde :( Kylllä ne nyt lopultakin on liki irti, mutta ihan täysin kasvaneet rautahampaat ja maitohampaat ovat suussa :(

Vierailija
7/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne sieltä tule. Rautahampaat voivat tosiaan puuttua, kuten täällä jotkut pelottelevat, mutta silloin kyllä maitohampaat jäävät suuhun, koska rautahammas ei ole irrottamassa juuria maitohampaalta. Ja tällöinkin kyse on yleensä vitosista, siis viimeisenä puhkeavista maitohampaista.

Hammaslääkärin puoliso

Vierailija
8/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan mistä kohtaa vain. Ja voivat irrotakin, kun juuri häviää ja puraisee esim jotain kovaa. Mutta kai aika harvinaista. Meidän suvussa tätä on, multa puuttuu toiset etuhampaat, kulmahampaat ja neloset, mun sisarelta kolmoset. Isältä puuttuu yksi kulmahammas. Mulla edelleen maitohampaita suussa, koska implantit niin kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi