Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että sellaiset ihmiset jotka ovat luonteeltaan ilkeitä ja käyttäytyvät

Vierailija
12.05.2009 |

toisia kohtaan huonosti tässä elämässä, saavat jossain vaiheessa kokea jotain pahaa? Itse uskon tähän ja siksi yritänkin käyttäytyä kaikkia kohtaan kunnioittavasti. Vääryyttä ei tietenkään tarvitse hyväksyä, mutta tarkoitankin sellaista että jos kovasti haukutaan vaikka seläntakana ihmistä joka ei ole kenellekkään tehnyt mitään ja tämä paskanjauhaminen johtuu pelkästään esimerkiksi kateudesta. Tai että toisesta levitellään ilkeitä juoruja jotka eivät pidä paikkaansa, tai että porukalla naureskellaan jonkun kanssaihmisen luonteenpiirteelle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puolensa kannattaa aina pitää niitä pahoja vastaan.

Vierailija
22/27 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä pidä paikkaansa tuo sananlasku. Mun työpaikalla levitetään todella ilkeitä juoruja perheestäni ja edellisestä työpaikastani, jotka ei pidä paikkaansa. Ja itse en levitä yhtään mitään, käsi sydämellä. Eli ei päde ainakaan tämä muhun. Siksi otinkin kiusaamisen esille ja sanoin, kuinka epäoikeudenmukaiseksi koen yksipuolisen kiusaamisen. Ymmärtäisin, jos puhuisin pahaa ja huutelisin muille niin että silloin saisin samaa takaisin mutta kun en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkkansa.
Se joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa.

Vierailija
24/27 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:08"]Paha saa palkkansa.
Se joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa.
[/quote]ei muuten saa. Tiedän monia ihania ihmisiä, jotka ovat joutuneet kestämään ihan älytöntä paskaa. Eivät olisi kyllä ansainneet:(

Vierailija
25/27 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta kyllähän ne kusipäät ilmeisesti elää jonkinlaisessa ahdistuksessa; on hirveen tiukat säännöt sille millainen pitää olla, pelko siitä ettei itse ole oikeanlainen ja siitä tuleva tarve nokkia muita: "kato miten huono tuo on, eiks ookin PALJO huonompi kun mä?"...

Vierailija
26/27 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon "niin metsä vastaa..." -teoriaan en oikein enää usko.Olen seurannut vierestä neljän lapseni kaverisuhteita ja kyllä jo lapsista löytyy niin ilkeitä luonteita, ettei arvaisikaan...Vaikka kiltti ja hyväntahtoinen lapsi kuinka yrittäisi olla ystävällinen, niin toinen vain saatta lyödä kasvoihin tai sanoa todella ilkeästi vastaan. 

Nämä luonteenpiirteet säilyvät valitettavasti vielä myöhempään kouluikäänkin mennessä..:(

[quote author="Vierailija" time="12.05.2009 klo 12:51"]

toisia kohtaan huonosti tässä elämässä, saavat jossain vaiheessa kokea jotain pahaa? Itse uskon tähän ja siksi yritänkin käyttäytyä kaikkia kohtaan kunnioittavasti. Vääryyttä ei tietenkään tarvitse hyväksyä, mutta tarkoitankin sellaista että jos kovasti haukutaan vaikka seläntakana ihmistä joka ei ole kenellekkään tehnyt mitään ja tämä paskanjauhaminen johtuu pelkästään esimerkiksi kateudesta. Tai että toisesta levitellään ilkeitä juoruja jotka eivät pidä paikkaansa, tai että porukalla naureskellaan jonkun kanssaihmisen luonteenpiirteelle.

[/quote]

Vierailija
27/27 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. Uskon siihen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi