Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osuuspankin omistajajäseniä paikalla, onko viitekoron vaihto ilmainen?
12.05.2009 |
Kysyin asiaa helmikuussa pankista ja sain s-postiin vastauksen että maksaa 150 eur. Jotenkin takaraivossa kolkutteli että olisi puhuttu että on kerran (vuodessa) maksuton. Onko kellään tietoa tai kokemusta?
Kommentit (2)
Meillä on maksuton ainakin kerran vuodessa, vielä en ole edes yrittänyt vaihtaa useammin. Voi olla, että yrittäisivät ainakin marginaalia nostaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
asiasta
Eli riippuu ihan sopimuksesta.