Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoja perheitä EI uskonnollisista syistä??? (ja missä päin asutte)?

Vierailija
16.12.2008 |

Haaveilen jopa 6 lapsesta - jos onnistuu. (nyt 3)

Ei kaikkia välttämättä ihan peräkkäin, vaan voisi olla useammankin vuoden ikäeroilla jotkut välit.

Onko tuo tosi outoa?

Onko muita isoja perheitä, jotka vain haluavat olla - ilman uskonnollsita tms. vakaumusta?

Ja vieläpä niin, että saman puolison kanssa?

Pk-seudulla? (luulen että muualla Suomessa isot perheet ei olisi niin "omituisia")

Tuntuu että meitä jo nyt katsotaan pitkään kun tuttavat kuuli, että odotan neljättä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mielestä ihan sopiva, muiden mielestä iso. :)

Asumme pääkaupunkiseudulla, ja kaikkien mielestä liian ahtaasti. Ja siis saman puolison kanssa nuo viisi lasta.

Meilläkin kommentoitiin kun kuulivat nelosesta, vitosesta ei juurikaan kukaan enää edes maininnut mitään. Toki hyvät ystävät, mutta eivät ne "hyvän päivän tutut" jotka kuitenkin onnittelivat ekoista raskauksista. Mua ei enää haittaa mitä puhuvat tai eivät puhu lainkaan, ihan sama mulle.

Mutta mulla/meillä on viisi ihanaa lasta, ja vauvakuume sen kun vaivaa. Tähän saattaa kyllä jäädä, ellei mies helly iltatähteen tai kahteen sitten muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
2/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmekä ole mitenkään outo perhe täällä. Molemmilla naapureilla viisi lasta (ei uskonnollisista syistä) kolmella tuttavaperheellä lähialueella 4 lasta, viisi lapsisia perheitä tunnen hyvin kaksi. Eikä kellään uskonnolista syytä lapsilukuun. Asumme päijät-hämeessä ja musta tuntuu että täällä on todella paljon meitä monilapsisia perheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilta ei ole onnentoivotuksia enää sadellut, vaikka en pidä meitä vielä edes suurena perheenä, Uskonnollisia emme ole.. lapsirakkaita sitäkin enemmän. Tällä seudulla tosi paljon suuria perheitä.

Päijät-Hämeen alueelta mekin

Vierailija
4/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille 4-lasta, ja enemmänkin saa tulla, -ikä tulee vaan vastaan.

Asutaan Helsingissä ja asunnossa hyvin tilaa. Tällä alueella on naapureilla aika monella lapsia 3-4.

En miellä meidän perhettä suurperheeksi.

Meillä kanssa tuli omituisia kommentteja kolmannen kohdalla, kun jo oli poika ja tyttö niin onko pakko vielä hankkia lisää lapsia -tyyliin!

Isäpuoleni ensimmäinen reaktio oli, että "Hullu!", siihen en sen enempää kommentoinut.

Vierailija
5/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tuttavissa max 3 lapsisia.

Paitsi aikoinaan serkkuni perheessä oli 4 lasta - kahdessa sarjassa, nyt he tietty kaikki jo aikuisia.

Itsekin joskus lapsena /nuorena pidin 4-lapsisia perheitä hirveen isoina, ja tavallaan vieläkin, mutta mitä sitten... :-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän