Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vauva imemään tuttia?

Vierailija
12.05.2009 |

Alkaa kyrsimään jatkuva tissin venytys, kun selkeästi huomaa, että ei ole enää kyse ruokailusta vaan pitää rintaa huvituttina. Välillä huomaa, että vauva on jo ihan kylläinen, alkaa kiemurteleen, kun masu ei enää vedä, mutta pako on vaan jatkaa imemistä. Vauva on täys imetetty ja 4kk:n ikäinen, monia eri tutteja kokeiltu, mutta mikään ei kelpaa, ei vaan saa imutotetta tutista ja vaan muljuttaa sitä. Vinkkejä miten saisi tuttia imememään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta joista kaksi vanhinta imi tuttia ja nuorimmallekin tarjosin mutta aina sylki pois.

Kaikki eivät huoli tuttia koskaan ja kuopukseni on tällainen, yritin monta mallia ja monta kertaa - aina sylki pois joskus lensi oikein kaaressa. Ei väkisin.

Pullostakaan ei ole juonut kaksi nuorimmaista, mentiin suoraan Tupperware-mukiin ja nokkamuki oli tosi hyvä keksintö.

Vierailija
2/2 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt niin, että olen opettanut vauvat imemään nukahtaessa tuttia niin, että tutin olen tukenut kypärämyssyllä päähän. Kumpikaan vauva ei kyllä ole suoranaisesti vieroksunut tuttia, muttei se automaattisesti ole suussa pysynytkään. Pitkään kesti harjoitteleminen. Olisikohan puolivuotiaana jo pysynyt ilman kypärämyssyä paikoillaan. Eskikoinen sitten vieroittui tutista ja rinnasta noin 10-kuisena. Kuopus lopetti rintamaidon imemisen vasta 13-kuisena ja syö edelleen tuttia nyt 15-kuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä