Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan purettua tämän vihan ja kiukun, pettymyksen pois itsestäni???

Vierailija
16.12.2008 |

Miehellä on kakasi puhelinta, toinen jäi tänään kotiin. No huomasin että 2 viestiä oli tullut ja luin....

Olet niin namu, harmi että olet varattu... tällänen ensin ja perään, sori vaan, niin se on...

toisen firman sihteeri jonka kanssa tekevät yhteistyötä lähetti....

Nyt on pakko saada tämä raivo ulos ennenkuin mies tulee kotiin, tai voitte lukea huomenna uudesta perhesurmasta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika viatonta flirttiähän tuo on!!!! Oo tyytyväinen että muutkin on huomannut kuinka namu mies sulla on, mutta hän on heti tehnyt selväks olevansa varattu ja kieltäytynyt pelehtimisestä!

Vierailija
2/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulle tule tuollaista soopaa puhelimeen..

onneksi sentään oli saanut sanottua että on varattu, perheellinen...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo sihteerikköhäirikkö testasi sillä että josko miehesi olisikin silti kiinnostunut...

Vierailija
4/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että miehesi on namu? Vai sen että hän oli kertonut olevansa varattu?

Kontrollifriikiltä kuullostat. Olisiko miehesi syytä olla pettynyt ja vihainen jos joku mies uskaltaisi ilmaista ihailua sinua kohtaan? Ja miten itse siihen reagoisit. Kieltäisitkö ihailemasta???

Vierailija
5/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä huutaa ja itkeä. Kyllä se sillä purkaantuu.

minä joskus mietin, kun joku asia suututtaa. Mietin ja mietin ja mietin. Ja aina vaan suututtaa. Sitten olen pari kertaa kokeillut tuota, että alan huutamaan suoraa huutoa. Eipä ole enää sen jälkeen kiukuttanut...

Vierailija
6/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä deletoisin viestit miehen kännykästä niin että ei saa lukea niitä. Sillä jos tämä on eka kerta kun ko. häirikkö lähestyy miestäsi niin on paras ettei miehesi saa sitä tietää. Sitten sihteeri saa kylmää vettä päällensä kun mies jatkaa ihan asialinjalla hänen kanssaan ihan kuin tämä ei olisi koskaan lähettänytkään viestejä... ;)

Ja asiaa enemmän kun tässä kirjoittaessani mietin niin älä edes ajattele paljastavasi että tiedät asiasta vaan jää seuraamaan miehesi käytöstä vaivihkaa jos epäilet että tässä voisi olla jotain enemmän takana.

Vierailija
7/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehesihän voi olla ihan viaton!

Vierailija
8/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kannattaisi lukea toisen viestejä ja onneksi sieltä ei tuon ihmeempiä löytynyt.